Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Tillägger: finns ju även olika känsliga test!! Jag använder "gravidittstest stav" à 15:- st från billiga tester.se. När jag testade tidig ruvardag 9 framträdde ej andra strecket förrän efter 4,5 min. O då extremt svagt. Dagen efter visade det inget mer streck! Men jag hade druckit jättemycket o hcg var ej i tillräckligt hög koncentration. Väntade några dagar till, fick svagt plus efter 4 min. Så även på första testdagen! . 5 dagar EFTER första testdagen visade sig andra strecket DIREKT o blev starkt! O precis som germans säger beror det ju på NÄR hcg börjar utsöndras o det kan ju skilja rätt många dagar!! På hur snabbt embryona biter sig fast. Fortsätt du med mediciner ninacamilla o avvakta testdag nr 2...minst. Hopp! Till dig. Jag har grävt i förvaringsfrågan ...mitt apotek ringde ansvariga för tillverkningen av dem..! ( inför vår varma resa) Förvaring av tabletter i rumstemp! ( o inte som jag haft vid tidigare försök, på rekommendation,..... i kylskåp) viktigt att de ej är i över 25 grader o helst ej så mycket under 8 grader. Får INTE utsättas för minusgrader. Jag har en termometer ligger med mina piller nu i en garderob i sovrummet Om man tar progesteron kom ihåg o doppa/fukta den i ljummet vatten innan införande.... Snoriga men som tur är ickesmittande Varma hälsningar till alla!