Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Hej,hej!!
Skruttet69 - så himla tråkigt!!! Hoppas hoppet kan infinna sig igen för er båda.
Jag har oxå passerat 43... o det känns som om tiden rusar!! förbi en...
men jag hoppas så in i baljan att det ska lyckas denna gång.
Bakom oss har vi (en del annat, se min sida) ett ÄD-försök där det enbart blev två ägg som sattes in i två omgångar (lycka att det frysta klarade upptiningen!!) men båda resulterade i minus. :(
Nu i november är det dax för vårt andra ÄD.
Jag har nu tagit Procrensprutan för några dagar sedan o nu har vi en ny donator.Hoppas på fler ägg denna gång!= fler chanser.
Fler medeciner denna gång (på egen begäran): Prednisolon o Trombyl (förutom som vanligt Progynon o Progesteron) så återkommer ang. om det verkar ha någon effekt - germany!
Undrar om någon har erfarenhet av att under intag av progesteron ha varit i något VARMT land??
Hur har ni isåfall löst förvaringen av progesteronet? o övrig medecin. Och vid större tidsskillnader har ni ändrat tiderna för intag av alla medeciner eller har ni tex gått upp mitt i natten/tagit med progesteron till stranden för att ha exakta tider med dem ni hade när ni var hemma i Sverige?
Hur viktigt är det med tiderna?? Och HUR förvarar ni progesteronet vid utlandsvistelse
och även HUR förvarar ni det hemma???
Så olika bud har jag hört ang. kylskåp eller ej....
Känns ju som om det kan vara otroligt viktigt ...så ej progesteronet förlorar sin verkan......!
Kram på er!!