• mirakel

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Hej hej,
    o vad spännande att det närmar sig för oss på nästan samma gång
    Ypke o Tuvalina...o alldeles snart NinaCamilla!

Jag har mest haft svullen mage som biverkning ....men jag slapp ju Procren också.(FET)
    Första dagarna med prednisolon o trombyl fick jag ganska mycket hjärtklappning... 

Nu hoppas jag bara SÅÅÅ på att morgondagens besked ska bli:
    att det lilla pyret klarar upptiningen o ser ut att fortsätta dela sig!
    Så jag får sätta mig på tåget imorgon em mot båten o Finland.

Är smått disträ, trots att jag kan ta det väldigt lugnt....är väl lite nervös...

Återkommer// Kram 

• mirakel

Hej, Embryot tinade de upp imorse.. O när jag ringdeådsa de att det såg bra ut. Nästa besked får jag imorgonbitti, när jag sitter på tåget o är nästan framme... Kram

• mirakel

Prednisolon från första mensdagen. Dvs drygt 2 veckor innan FET. 2 tabletter per dag. FETdagen o 5 dagar framåt 6 tabletter per dag. Sen två per dag igen till testdag. Tuvalina hade frågat... :) trombyl tar en om dagen. Kram

• mirakel

Ja...vad 17 är det... Har bara dosetten med mig ...får kolla när jag kommer hem igen. Nu är jag straxt på båten. Himla synd att ingen av er skulle över nu... Såååå trist o åka själv. Men men...det är ett gött syfte ! Med resan o jag har precis köpt en ny o förhoppning.gsvis spännande bok att fördriva all väntan med. Kram

• mirakel

Hej! Såååå mycket det fanns att läsa här när man nu äntligen fick kontakt med omvärlden ien!:) (råkade inte på ett enda WiFi som var fritt o funkade)

Vårt embryo överlevde! <3 Fortsatte dela sig o är nu insatt :) och snart är jag hemma igen.

Kram

• mirakel

...bara.halva meddelandet kom med...

Vårt embryo överlevde upptiningen <3 fortsatte dela sig o är nu insatt. O jag är snart hemma igen. Kram

• mirakel

Ooo, ypke! Eran tur nu. :) ring Viking, de är inte så svåra. Du kan säkert få ett temporärt medlemsbevis! Kram

• mirakel

Ingen förändring vad jag märkt av alls. Förutom en lapp på dörren som det stöd Fertinova på nu. AVA är uppköpta o det ska/har inte förändras ngt alls. Ni har er plats. Har de sagt om ni får komma dit innan sommarstängningen?

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011