• Proxima

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Anemon: Spännande att du snart ska ha återföring! Lycka till på torsdag!!!!

• Proxima

Sira och Anemon: Vilka bra resultat ni har fått båda två! Stort lycka till i morgon till er båda :)

• Proxima

Zwillinge: Stort grattis :) Vilken historia att berätta om hur ni fick reda på att ni var gravida!!! Härligt ;)

• Proxima

Zwillinge86: Håller tummarna för att det är en ofarlig blödning! Jag blödde ju massvis, färskt blod och klumpar men lilla ärtan var kvar ändå :)

• Proxima

Och jag blöder igen... Och den här gången gör det ont i magen också! Fan! Orolig :(

• Proxima

Blev ingen stor blödning den här gången men man blir ju så himla rädd! Förra ggn var det någon här som skrev att det är större risk för blödningar med donerade ägg? Ff lite mensmol i magen och vi har nytt VUL på fredag så det är väl vara att bita ihop tills dess. Vecka 10 nu iaf...

Så spännande att det är så många som ruvar nu! Chans på många plus framöver.

Zwillinge: Hur har det gått? Har blödningen avstannat?

• Proxima

Lycka till i morgon Allfrida!

Ingen mer blödning här, peppar, peppar... Nytt VUL på fredag :)

• Proxima

Hej på er tjejer. Nu tänker jag sluta vänta på att någonting skall gå på tok och börja vänta barn istället :) Var på vårt tredje VUL igår och fick se en liten krabat på 31mm som låg och sparkade med benen och viftade men de små, små armarna :) Blev väldigt mkt verkligare nu! Snart i v 11 och jag känner att 2 1/2 års kämpande och ångest i princip är bortglömt nu (om det kan vara till någon tröst mitt i kämpandet). Jag är medveten om att vi inte är i mål än men vill inte oroa mig igenom graviditeten... Lycka till ni som kämpar vidare och jag fortsätter följa er i tysthet ;) Stora, varma kramar

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011