Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Jag gjorde också VUL på dag 13 och då var slemhinnan 11mm :)
Jag gjorde också VUL på dag 13 och då var slemhinnan 11mm :)
Vargmor: Å vad sorgligt med missfall. Beklagar verkligen.
Å vad spännande att det är så många på G nu! Jag känner mig lite lost... Borde väl gå över till någon bra gravidtråd men hittar ingen som jag gillar :( Så jag väntar in er andra helt enkelt ;) Vi startar en ny tillsammans snart, eller hur!?!?!
Sira: Jag gjorde bara ett VUL under min stimulering, dag 13. ( Nästa fredag skall jag dock göra ett till och hoppas då innerligt att vi får se ett pickande hjärta :)
Spännande i tråden nu!!! Insättningar, ruvare och gravtest på G :) Lycka till!!!! Jag håller tummarna för er alla och försöker "smitta" med gravidhormoner ;) VUL på fredag för mig och då går jag in i vecka 9 och hoppas, hoppas att allt ser bra ut!!!!!
JZ79: Å nej, vad jobbigt med negativt :( Till mig sa de att jag skulle fortsätta med medicinerna och ta ett nytt test efter tre dagar om det blev negativt så jag tycker inte att du ska sluta med medicinerna innan du pratat med kliniken. Och ta ett nytt test i morgon bitti! En del plussar senare...
Å nej!!!!!! Jag blöder... Massor :( 8+2 idag men jag tror tyvärr att det är ett missfall... Kommit både klumpar och en massa färskt blod :( och vi som fick se vårt lilla under på VUL med ett jättefint hjärtslag igår, känns rätt grymt...
Hej igen! Tack för uppmuntrande ord :) Ringde 1177 och de sa att det inte riktigt lät som ett mf...? Eftersom jag blödde kraftigt men bara en kort stund och dessutom inte har ont. Tydligen brukar mf pågå i ett par timmar iaf. Har inte haft nåt tidigare så jag vet inte... Avvaktar ikväll och så får vi se om vi får åka in i morgon. Bor på landet och det är lite långt till sjukhuset. Kramar tillbaka, så skönt att kunna "prata" med er. Vi har ju inte berättat för någon, inte ens att vi försöker.
JZ79: Jag vet inte riktigt vad jag skall tro... Hade ju en kraftig blödning med rikligt med färskt blod och även klumpar vid 18-tiden igår. Molade lite i magen också. Efter det har jag dock inte blött någonting... Tänker avvakta och se vart det tar vägen. Tycker dock att graviditetssymptomen avtagit men det kan ju vara inbillning, känner efter väldigt mycket just nu märker jag! Fortsätter med medicinerna och tänker ta det väldigt lugnt i dag :)
Hej! Blödningen avtog i lördags och har inte kommit tillbaka... Men den var väldigt kraftig, färsk och det var klumpar i så jag vet inte riktigt vad jag ska tro ändå :( Väntar nu på att min gyn ska höra av sig med tid för VUL, förhoppning idag.
Nytt VUL idag visade att liten har vuxit sen i fredags och att hjärtat pickar på som det ska :) Såååå sjukt lättad även om jag inte kan fatta hur jag ff kan vara gravid efter en sådan massiv blödning!!!! Tack för visat stöd <3