• Proxima

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Jaha, det här var ju muntert precis före jul... :( Fick åka ambulans in till sjukhuset imorse eftersom jag blöder så otroliga mängder sen några dagar tillbaka. Visste ju att slemhinnan var tjock och att jag skulle blöda mkt den här ggn men trodde väl inte att det skulle vara som om livet höll på att rinna ur mig! HB ligger under 90 och de har bestämt sig för att operera mig. Heter tydligen skrapning och går fort men innebär sövning. Någon som gjort det? Och vet hur det går till? Och imorgon är det julafton...

• Proxima

Tack tjejer för stöd :) Jag har fått lite mer info nu. Kändes bara lite överrumplande! Hade inte räknat med att ligga här idag. Ligger med dropp och väntar på att få komma till operation nu. Om jag mår bra så behöver jag bara stanna ett par timmar efter op. Skönt, vill ju hem igen! Tror att det är samma vid MA och även abort tydligen... Ja, det känns som det går emot oss ganska mycket :( Lycka till ni som ruvar, håller tummarna!!!!

• Proxima

Skrapning gjord och jag fick även en blodtransfusion eftersom HB sjönk ytterligare under dagen till 85 :( Nu ligger jag på avdelningen och försöker pigga på mig tillräckligt för att kunna åka hem. Känns ju rätt angeläget att komma hem och ordna inför morgondagen liksom. Min sambo är världens bästa och har engagerat hela sin familj för att hjälpa till nu när jag blev dålig men jag vill ju vakna hemma på julafton! Hoppas och tror att vår tur vänder nu och att 2014 är vårt år! Heja, heja alls små knutten som fäster i dagarna! God Jul på er alla :)

• Proxima

Tack Lillan! Låter som en mysig kväll :)
    Väntar på taxi hem nu :) Fått järn utskrivet och stränga order om att vila. Typ soffläge med julgodiset i famnen ;) I can do that!!!

• Proxima

Tänker på er som snart har TD. Förstår att det måste vara tufft när det närmar sig... Håller tummarna för flera stycken plus de närmaste dagarna!!!
    Jag mår bättre men inte riktigt bra än. Summerar jag ihop 2013 så har det varit ett oerhört tufft år på mer än ett sätt. Jag tror och hoppas att 2014 blir ett mycket bättre

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011