• Proxima

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Tilda76: Stort grattis till plusset! Hoppas att det håller i sig :) Men jag håller med NinaCamilla om att ett plus är alltid ett plus! Tror inte att man kan testa "falsk" positivt.

• Proxima

Nämen Tilda, vad jobbigt & tråkigt :( Det måste betyda att det GÅR att testa falskt positivt isf? För ni fick ju plus först!!! Trodde inte att det kunde bli plus om man inte var gravid... Usch, vilken prövning för er att slängas mellan hopp och förtvivlan :( Stor kram

• Proxima

Förlåt Tilda, var inte meningen att sätta igång en massa spekulationer. Jag tänkte inte så långt som att det kan vara en graviditet som slutat utvecklas. Kram

• Proxima

Äntligen!!! Idag kom mensen :) Nu kör vi igen. Börjar med Progynon och kör långtidsodling på frysta embryon den här gången.

• Proxima

Tack!!! Känns spännande och lite läskigt. Vi har ju aldrig kommit så långt som till återföring trots att vi försökt i över två år. Hoppas så innerligt att det går vägen den här gången :)

• Proxima

Myra: Tips från mig, be din gynekolog skriva om recepten till svenska recept! Då går det på högkostnadsskyddet och det kommer du upp i på en gång... Medicinerna är DYRA!!! Jag har en helt oanvänd Procrenspruta som jag betalt mängder för :(

• Proxima

Funderar på en sak kring medicinerna... Jag har börjat med Progynon 3 ggr/dag nu när mensen kom. Ska ju även ta Crinone men minns inte när man börjar med dem? Hur länge ska man sen ta Progynon resp. Crinone? Är lite orolig att de mediciner jag har inte räcker... Har inte tagit ut mer den här ggn utan tar av det jag har kvar så länge. Medicinerna är beställningsvara på mitt Apotek därav mina frågor till er :) Hoppas att någon kommer ihåg och kan svara!

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011