30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Oj, detta låter lovande!
Det är definitivt dags för ett nytt plus i den här tråden!! Jag väntar med spänning på "forts. följer"
Oj, detta låter lovande!
Det är definitivt dags för ett nytt plus i den här tråden!! Jag väntar med spänning på "forts. följer"
Åh, nej Tabbs
Jag har också upplevt att testen visar först negativt, och sedan ett svagt, svagt plus långt efter att "avläsningstiden" egentligen är förbi. Det hände flera dagar i rad och givetvis tänds hoppet - men det blir ju så mycket tyngre sedan, när det visar sig att det trots allt inte var något. Förstår att det är tungt idag, kram!
Men... du har inte BIM än på några dagar väl? Så hoppet är ju inte helt ute än
NYFIKEN Tabbs... Var är bilden på den idag otvetydigt positiva testen? Och när ska din stackars ovetande sambo få ta del av den goda nyheten?
Jag förstår att det inte är så enkelt, men försök att inte bekymra dig för färgade flytningar - det är ju jättevanligt! Och du får inte missfall fyra gånger i rad. Det sker inte. Världen kan helt enkelt inte vara så orättvis. Det är din tur NU! I augusti blir du mamma
Lycka till med vändningsförsöket idag CT! Jag undrar också vad planen är om ni inte lyckas vända bebisen? Blir det kejsarsnitt då? Eller fler vändningsförsök?
Ego: Jag ska egentligen ha ÄL (senast) idag, enligt all min tidigare statistik. Men, ingen ÄL i sikte... Inga ÄL-flytningar, inga positiva tester och bara låga temperaturer. Alla hormoner under IVF-behandlingen måste ha rubbat systemet fullständigt. Så det blir ju spännande att se om det händer något de närmaste dagarna, eller om hela månaden går förlorad...
Nej, nej, nej Tabbs!
Det finns ju hopp så länge du inte börjar blöda ordentligt, men jag förstår att du psykar ut. Men som Draken säger - kanske urinen var mer utspädd idag...? KRAM!
Usch, CT vad jobbigt! Åh, denna stress och nervositet hela tiden... Hoppas verkligen att det bara var tillfälligt, och att bebisen rör sig mer idag!
Tabbs, hur går det med dig?
Åh, vad spännande CT! Jag håller också tummarna allt vad jag kan Värkarbete i ett dygn låter jobbigt... hoppas att den lille snart vill titta ut! Kram!
Åh, vad roligt att höra CT! Hur känns det nu? Nu när du har gjort det som du var så rädd för? Belöningen man får väger väl upp för absolut all smärta och oro skulle jag tro?
Hej Tjingeling och välkommen hit! Jag har missat att du har kommit in i tråden. Vem är du, och vad är din historia? Eller det har du kanske redan berättat? Jag ska läsa bakåt i tråden lite när jag får tid ikväll
Nu, back to work... Deadlines, deadlines, deadlines... Jul-lugnet (finns det på riktigt??) har INTE sänkt sig här i alla fall...