• tm78

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Oj, detta låter lovande!  Solig Solig Solig Solig Solig
    Det är definitivt dags för ett nytt plus i den här tråden!! Jag väntar med spänning på "forts. följer" Glad

• tm78

Åh, nej Tabbs
    Jag har också upplevt att testen visar först negativt, och sedan ett svagt, svagt plus långt efter att "avläsningstiden" egentligen är förbi. Det hände flera dagar i rad och givetvis tänds hoppet - men det blir ju så mycket tyngre sedan, när det visar sig att det trots allt inte var något. Förstår att det är tungt idag, kram!
    Men... du har inte BIM än på några dagar väl? Så hoppet är ju inte helt ute än {#emotions_dlg.flower}

• tm78
    Tabbs2 skrev 2012-11-29 06:48:43 följande:
    Kan inte riktigt tro att detta är sant...men idag blir det ett svagt tydligt streck inom avläsnings tiden... Man ser det utan att hålla upp det mot lampan;) Känner inte så mkt...lite ömma bröstvårtor men d va mer för ngra dagar sen...lite mensvärk o tyvärr fortfarande lite bruna flytningar:( Tänker inte säga ngt till sambon förrän det ev blir positivt på ett digitalt test... Så håll nu tummarna för fasiken att detta håller i sig!!!
    Det blir ju inte lättare och lättare att se strecken om det är falska plus eller en kemisk graviditet... Så jag tror att det är på sin plats med ett GRATTIS!! Skrattande 
  • tm78

NYFIKEN Tabbs... Var är bilden på den idag otvetydigt positiva testen? Flört Och när ska din stackars ovetande sambo få ta del av den goda nyheten?
    Jag förstår att det inte är så enkelt, men försök att inte bekymra dig för färgade flytningar - det är ju jättevanligt! Och du får inte missfall fyra gånger i rad. Det sker inte. Världen kan helt enkelt inte vara så orättvis. Det är din tur NU! I augusti blir du mamma

Lycka till med vändningsförsöket idag CT! Jag undrar också vad planen är om ni inte lyckas vända bebisen? Blir det kejsarsnitt då? Eller fler vändningsförsök?

Ego: Jag ska egentligen ha ÄL (senast) idag, enligt all min tidigare statistik. Men, ingen ÄL i sikte... Inga ÄL-flytningar, inga positiva tester och bara låga temperaturer. Alla hormoner under IVF-behandlingen måste ha rubbat systemet fullständigt. Så det blir ju spännande att se om det händer något de närmaste dagarna, eller om hela månaden går förlorad...   

• tm78

Nej, nej, nej Tabbs! Gråter
    Det finns ju hopp så länge du inte börjar blöda ordentligt, men jag förstår att du psykar ut. Men som Draken säger - kanske urinen var mer utspädd idag...? KRAM! {#emotions_dlg.flower} 

• tm78

Usch, CT vad jobbigt! Åh, denna stress och nervositet hela tiden... Rynkar på näsan Hoppas verkligen att det bara var tillfälligt,  och att bebisen rör sig mer idag!

Tabbs, hur går det med dig? 

• tm78

Åh, vad spännande CT! Jag håller också tummarna allt vad jag kan Värkarbete i ett dygn låter jobbigt... hoppas att den lille snart vill titta ut! Kram!

• tm78

Åh, vad roligt att höra CT! Hur känns det nu? Nu när du har gjort det som du var så rädd för? Belöningen man får väger väl upp för absolut all smärta och oro skulle jag tro?

Hej Tjingeling och välkommen hit! Jag har missat att du har kommit in i tråden. Vem är du, och vad är din historia? Eller det har du kanske redan berättat? Jag ska läsa bakåt i tråden lite när jag får tid ikväll

Nu, back to work... Deadlines, deadlines, deadlines... Jul-lugnet (finns det på riktigt??) har INTE sänkt sig här i alla fall... 

• tm78
    {#emotions_dlg.flower}BIM{#emotions_dlg.flower} 
     19/12 (??), tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 

Nalle BF Nalle
    121021, JLD1979
    121114, Draken  
    121203 Snöuggla
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple  
    11/12 återbesök gyn få provresultat m.m., tabbs

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!!
    JLD's lille son!
    Snöugglas lilla dotter!!
    CT's lilla dotter!! 
  • tm78
    CT: Hur går det? Hur länge ska ni stanna på sjukhuset?

Tjingeling: Jobbigt med x op och cystor. Förstår att du inte ville riskera något sådant inför Bali-resan. Och det var säkert skönt att ladda om ordentligt! Om bara kroppen kommer igång igen, så verkar du ju ha förutsättningar att bli gravid ganska fort, eftersom du har blivit det på första försöket bägge gångerna tidigare. Nästa gång stannar den lille!

Vad skönt att det känns lite bättre nu Tabbs. Hoppas att du får några bra svar på tisdag också - jag vet inte vilka prover du har tatt, men kanske har de hittat något nytt? 

Snöuggla och Draken: Hur går det med de små när det är så kallt ute? 

Ego: Jag tror att jag har haft ägglossning nu, men det är lite svårt att tolka tempen - den har hoppat ganska mycket upp och ner efter IVF-et. Om jag hade ÄL när jag tror så var det en dryg vecka senare än normalt. Och vi har inte riktigt fått till det den här månaden, så chanserna är nog ganska små. Men ett litet hopp finns där ju alltid...
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?