30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Snöuggla: Grattis till lyckat RUL! Förstår helt klart att du inte kan sluta noja, men det måste ändå kännas lugnare för varje dag som går? Hela tiden ett steg närmare målet...
Draken: Fosterrörelser varje dag är ju ett väldigt gott tecken :) Tror inte att den lilla magen är något att bekymra sig för överhuvudtaget!
CT: Lycka till på RUL idag!
35-åringen: Hur går det? Har du haft ÄL?
JLD: Grattis i efterskott Och lycka till hos läkaren idag! Det är säkert ingen fara med junior, men skönt att få kollat upp det och veta att allt är bra Det låter jobbigt med foglossning, just den biten är jag ju inte så avundsjuk på...
Tabbs: Vad bra att du har kontaktat kliniken i Aten, och har lyckats skicka iväg ett blodprov dit. Det blir spännande att höra resultatet därifrån!
Ego: Jag har fått svaren från alla blodproven som min läkare tog förra veckan. Alla värden var normala, förutom att jag hade lite förhöjt kolesterol (men det har väl ingen större inverkan på fertilitet?). Så nu blir det nog utredning av sambon, och kanske också ultraljudskontroll av mig? Jag räknar med att Medicus i Trondheim hör av sig så fort de öppnar igen efter semestern och då får vi veta vad nästa steg blir. Men vi fortsätter ju givetvis försöka på egen hand så länge, och ÄL tror jag var igår. BIM lagom till min födelsedag då nästan... Åh, vilken födelsedagspresent det hade varit!