30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Hej igen alla, hoppas att ni har en fin sommar!
Själv har jag verkligen kunnat koppla av - jag har ju varit ledig sedan 1. april och är ledig ända fram till mitten av augusti, då ska jag börja på mitt nya jobb. Blir spännande. Men det är vääääldigt skönt att bara kunna vara hemma också... I alla fall nu, när nytt jobb är fixat - och jag fortfarande har lön från mitt gamla jobb
Vårt tredje FET-försök fick vi också avbryta, på grund av en ny cysta + för tunn slemhinna. Vet inte om det är otur eller om kroppen reagerar med cystor när jag får höga doser östrogen. I alla fall så provade vi i naturlig cykel nu, och det har gått bra. Slemhinnan var tjock och fin, och ingen cysta - och bägge de två första embryona klarade upptiningen! Så igår fick vi tillbakasatt dem, och så har vi två kvar i frysen. Jag hoppas så innerligt att det är vår tur nu. Detta var vårt sjunde försök om man räknar både fullförda och avbrutna försök. Vet inte hur mycket mer vi orkar.
Hur går det för dig Tabbs? Har ni gjort ett frysförsök nu? Så himla jobbigt med dagliga blödningar - som om man inte har nog att tänka på och bekymra sig för... Hoppas att det har ordnat sig nu och att du snart skriver här om plus på frysförsöket!
Önskar er alla en trevlig sommar!