30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Lycka till i dag Tabbs!
Lycka till i dag Tabbs!
Åh, vad skönt att i alla fall ett litet embryo klarade sig! Hoppas verkligen att det räcker! Det börjar liksom bli dags för oss att lyckas nu tycker jag...
Jag har startat med en "Whole30"-månad idag. Ska försöka boota om kroppen helt och hållet tänkte jag, och se om det hjälper på fertiliteten... Om inte annat så får jag något att fokusera på i alla fall!
Jag har förresten hört att det kan hjälpa embryot att fästa om man skrattar mycket dagarna efter återföring... så se på massa komedier och ha skrattyoga med din man... #alltmantestar
Tack för tipset Tabbs. Jag har sett hennes blogg, och där finns mycket bra - men inte så mycket som passar till whole30 tror jag. Hon har bl. a ofta mjölkprodukter i sina rätter, och det ska man inte äta alls under whole30. Och idag frestade hon med hallonglass på grädde, creme fraiche och färskost som verkade hur god som helst… Tror snarare att jag INTE ska läsa hennes blogg just nu… :)
Jag har ätit LCHF/paleo (mer eller mindre strikt) i flera år och följer många andra bloggar också som man kan få tips ifrån.
Förstår att det måste kännas konstigt att bara jobba 1,5 veckor till de närmaste 14-15 månaderna Tjingeling...
Tyckte att Tjingeling skrev så fint så jag har egentligen inte så mycket att tillägga... men hoppas att du mår bättre idag Tabbs!
Men, åååhh Tabbs! Det skulle ju funka denna gången!!
Vad i hela friden ska vi göra för att få det att funka egentligen? Jag kan känslan allt för väl numera: tröstlöshet
Stoooooor kram!
Vad skönt att du slapp väntetid Tabbs! Jag håller tummarna för många, fina äggblåsor imorgon!
Själv är jag på dag 22 och har inte haft ägglossning än... Kroppen håller kanske på att ge upp fullständigt?
9 äggblåsor är ju helt fantastiskt! Jag hade blivit överlyckling om jag hade fått det! Läkaren har rätt, denna gången kommer det att gå bra
Jag har fortfarande inte haft ägglossning (tempar, så jag är tämligen säker). Nu hoppas jag bara att mensen ändå kommer ungefär när den ska...
Tjingeling, hur går det?
Och hur går det för dig CT? Har du börjar jobba igen?
Hur gick äggplocket igår Tabbs?
Håller tummarna för många fina embryon!
Så bra Tabbs! Blev det några embryon/blastocyster till frysen också, eller vet du inte det än?
Själv har jag börjat få (ytterst) lite spottings idag, på dag 34. Normalt får jag mens på dag 27, så det är ju en del försenat. Men hoppas att det startar på riktigt imorgon.