Det går nog inte denna gången heller. Har börjat få spottings och mensvärk, så jag har inte så mycket hopp kvar Får hoppas på de vi har i frysen istället.
Ja, vad gjorde vi annorlunda denna gången? Vi har bägge uteslutit gluten ur kosten, 100% sedan början av oktober. Plus uteslutit mjölkprodukter till ca 95%. Och så har jag druckit väldigt lite alkohol sedan oktober och fram till nu - blev bara lite kring jul och nyår annars har det i stort sett inte varit något alls. Är ju väldigt svårt att säga vad (om något) som har haft effekt, men personligen har jag mest tro på gluten efter att ha läst väldigt mycket om det. Det kan ju också vara så att det bara är omständigheterna, man har ju bra och dåliga månader naturligt - men två läkare har sagt till mig den här gången att de aldrig har sett SÅ stor skillnad hos någon tidigare.
Jag har också börjat tänka lite på adoption, men jag känner att jag inte kan ge upp hoppet om ett biologiskt barn än - och i Norge är det förbjudet att stå i adoptionskö när man håller på med IVF. Jag tror att om vi inte lyckas med IVF så blir det helt enkelt inga barn för oss.
Lycka till med nästa behandlig Tabbs, den är nu snart? Håll mig informerad om vad som sker