• liitenblomma

Min pojkvän sitter i fängelse....

Min pojkvän/sambo sitter anhållen och kommer bli häktad och få fängelse. Jag undrar om någon sitter i samma sits som jag gör nu. Om det finns någon tjej där ute som just nu sitter ensam med sina egna frustrerande tankar och inte vet vad hon ska ta sig till? Saknade börjar bli jobbig, och framtiden ser inte ljus ut. Finns här någon som jag kan bolla mina tankar med? Hade kännts bra att få prata med någon.. Känner mig helt ensam i detta. Gråter

• Svar på tråden Min pojkvän sitter i fängelse....
  • Anette91

Okaay men då kanske han babblade om nåt annat tillstånd >______<
    Han e i mariestad, nånstans >_<
    Men då vet jag hur jag ska skriva, jobbigt att formulera sig rätt till honom bara "/
    Man kan ju hoppas på fotboja, han ska inte göra nåt dumt har han iaf sagt "/ =)
    Okaay men då kan jag räkna med 17månader =) dock snart 16 ;) Månaden har bara sprungit iväg..

Hur har du gjort? Har du stannat hos din pojkvän eller gått vidare?

Skulle du lita på nån som sa " jag älskar dig" första gången, dagen innan han åker i fängelse på bestämt datum
    o på 18mån straff ?? "/
    Eller tror du att han bara vill visa kärlek den "sista tiden tillsammans på länge" ...

• Anonym
    liitenblomma skrev 2011-05-09 21:25:01 följande:
    Min pojkvän/sambo sitter anhållen och kommer bli häktad och få fängelse. Jag undrar om någon sitter i samma sits som jag gör nu. Om det finns någon tjej där ute som just nu sitter ensam med sina egna frustrerande tankar och inte vet vad hon ska ta sig till? Saknade börjar bli jobbig, och framtiden ser inte ljus ut. Finns här någon som jag kan bolla mina tankar med? Hade kännts bra att få prata med någon.. Känner mig helt ensam i detta. Gråter

hur har det gått'?
  • LoboSonora
    Anette91 skrev 2011-05-21 16:25:11 följande:
    Okaay men då kanske han babblade om nåt annat tillstånd >______<
    Han e i mariestad, nånstans >_<
    Men då vet jag hur jag ska skriva, jobbigt att formulera sig rätt till honom bara "/
    Man kan ju hoppas på fotboja, han ska inte göra nåt dumt har han iaf sagt "/ =)
    Okaay men då kan jag räkna med 17månader =) dock snart 16 ;) Månaden har bara sprungit iväg..

Hur har du gjort? Har du stannat hos din pojkvän eller gått vidare?

Skulle du lita på nån som sa " jag älskar dig" första gången, dagen innan han åker i fängelse på bestämt datum
    o på 18mån straff ?? "/
    Eller tror du att han bara vill visa kärlek den "sista tiden tillsammans på länge" ...
    Ja förmodligen :) Okejokej hehe ja inte så lätt att veta..
    Skönt att de gått fort =). Jag stannade hos honom och nu har vi en son på 15 månader och nummer 2 påväg :) allt har funkat jättebra faktist.
    Jag vet inte riktigt dfet beror väl på hur väl jag känner honom lixom, du får känna själv hur de känns för dej och gör det som känns rätt ! Nu när han sitter inne kan eran relation bli stark och fördjupas men det kan lika väl gå åt andra håller att ni växer ifrån varandra, men om ni e säkra på att ni vill vara med varandra så go for it :)
  • Anette91

Jag får kämpa igenom detta helt enkelt =)

• Anette91

Fick samtal ifrån min pojkvän ikväll sa att jag kunde skicka pengar till telefonkort, vad kan sånt kosta? "/

• LoboSonora
    Anette91 skrev 2011-05-25 22:37:45 följande:
    Fick samtal ifrån min pojkvän ikväll sa att jag kunde skicka pengar till telefonkort, vad kan sånt kosta? "/
    hehe aa vänj dig vid det, det och cigg/snus är typ enda utgifterna men fan så dyrt. det beror på mkt många markeringar han ska ha. men ett hundra kort kostar 100 kr, sen finns de 200 markeringar osv, skicka typ 300 då kan han köpa 300 markeringar =) de lär räcka ett tag iaf
  • Anette91

Tror han ska försöka sluta röka, han sa nåt om det iaf får se hur de kan funka.
    Jag har inte tänkt skicka så mycket, har ingen bra ekonomi själv (3700kr/mån = Försörjningsstöd)
    så får nog bli en femtio kronor så kommer han en bit åtminstone :/ Men tack för svaret iaf.

• Anette91

Lite mer frågor kring samtalskort : Markeringar? 100min eller vad? För han sa nåt om att de går /minut
    Aa får hoppas att de kan funka med att jag skickar lite pengar ^^ Bättre än inget alls =)

• LoboSonora
    Anette91 skrev 2011-05-26 10:45:15 följande:
    Lite mer frågor kring samtalskort : Markeringar? 100min eller vad? För han sa nåt om att de går /minut
    Aa får hoppas att de kan funka med att jag skickar lite pengar ^^ Bättre än inget alls =)
    okej okej ja klart du inte ska skicka mer än du kan :) ja alltså dom får köpa telefonkort och det finns med olika markeringar. Tillexempel så finns det "hundrakort" det betyder att det är 100 markeringar på kortet och han kan alltså ringa i 100 minuter. Detta gäller bara hemtelefoner, om han ringer mobil så går det mera. Ett hundrakort kostar 100 kr. Tror det finns med 50 markeringar oxå. Annars så får han pengar från anstalten varje/varannan vecka ändå så. =)
  • Anonym

hur går det? fick han dom idag?

Svar på tråden Min pojkvän sitter i fängelse....