• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Noun skrev 2011-05-04 10:59:31 följande:
    Tros systrar? Jag är helt straight.

Bråk mellan systrar? Haram...
    Du kan fortfarande vara straight och uppskatta den fina trosjakten... Just sayin´ Förvånad
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-04 11:05:07 följande:
    Du kan fortfarande vara straight och uppskatta den fina trosjakten... Just sayin´ Förvånad
    Nej, jag är för jämställdhet. ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:41:54 följande:
    Öh? Vad gjorde du? Obestämd Ta en gurka nästa gång. Mindre krångel.
    Gurkor äger verkligen.

Jag har en cool kompis som menar att en sådan gurka passar utmärkt i en läskande sallad efteråt hahahaha!
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-04 11:05:07 följande:
    Trosjakten eller tro(s)jakten?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:07:54 följande:
    Gurkor äger verkligen.

Jag har en cool kompis som menar att en sådan gurka passar utmärkt i en läskande sallad efteråt hahahaha!
    Uuuuuuuuuuuuusch.....

Men jag ska inte säga något jag tillagade en "använd" falukorv och severade en killkompis efter "omgången". Han var INTE glad när jag berättade det för honom efter några månader.
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:09:57 följande:
    Uuuuuuuuuuuuusch.....

Men jag ska inte säga något jag tillagade en "använd" falukorv och severade en killkompis efter "omgången". Han var INTE glad när jag berättade det för honom efter några månader.

Nej...
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-04 11:09:00 följande:
    Jag är osäker haha... får man gilla båda? Gilla olika!
    Det kan bli knepigt att vara straight/homo och gilla båda men what the hell. Kan katoliker så ska banne mig inte muslimerna vara sämre. Så det så......{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:09:57 följande:
    Uuuuuuuuuuuuusch.....

HAHAHAAAAAAAAA!

Fast jag tycker nog inte att det är usch. Jag tycker det är ganska sexigt. Sexigt att det uppskattas av en man (han är man, kompisen). Han menar ju liksom att han med glädje skulle serveras den salladen efteråt.

Hett!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...