• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 12:18:11 följande:
    Tror jag iaf
    Vilka tror du? Jag tror iochförsig att du har rätt men....
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:18:09 följande:
    Tjejer gör mig GALEN. fullkomligt Galen. Fixar inte "finfina" tjejer som kör sönder bakmusen, sen sitter dom hos mamma och mumlar "Ya abolfazr". Får klåda. (Ja, jag vet att jag generaliserar men det är bara såna jag råkat ut för)
    Vanliga svenska tjejer (Dom flesta) är för tok för lugna för min smak så jag håller mig till mina killkompisar istället.
    HAHAHAHA...jo jag förstår vad du menar.

Jag känner mer att de erfarenheter jag haft av tjejer är att de endast och endast är avundsjuka bitches. Backstabbers och opålitliga. För min skull är det nog bra om jag har en väninna som är lugnare än vad jag är, då jag behöver någon som tar ner mig på jorden ibland hahaha...
    Att ha någon som är som jag, skulle sluta i total katastrof.

Men ja, killkompisar är underbara. Bäst helt enkelt. Ja förutom Jaded då Hon är ju bästigast bäst. (Nej, jag säger inte bara det).
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 12:21:32 följande:
    HAHAHAHA...jo jag förstår vad du menar.

Jag känner mer att de erfarenheter jag haft av tjejer är att de endast och endast är avundsjuka bitches. Backstabbers och opålitliga. För min skull är det nog bra om jag har en väninna som är lugnare än vad jag är, då jag behöver någon som tar ner mig på jorden ibland hahaha...
    Att ha någon som är som jag, skulle sluta i total katastrof.

Men ja, killkompisar är underbara. Bäst helt enkelt. Ja förutom Jaded då Hon är ju bästigast bäst. (Nej, jag säger inte bara det).
    Jag har min egen lilla historia om tjejer men det är inte rätt tråd att ta upp. vi låter det va men JA, tjejer (Dom flesta) ÄR avundsjuka bitches. Kort och gott.

Killkompisar är underbara. Ingen som dömer en. Ingen som snackar skit om dig bakom din rygg. Helt enkelt underbara.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 12:22:54 följande:
    Jag tror sumpis och sedan anar jag nog kanske eventuellt min kära vän som du gissade att jag ville ha sex med {#emotions_dlg.djavulsk}.
    50% Rätt.
    Sumpis kom jag aldrig ikläm med. Han var helt ok från början även om han inte hade samma åsikter.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:24:21 följande:
    Jag har min egen lilla historia om tjejer men det är inte rätt tråd att ta upp. vi låter det va men JA, tjejer (Dom flesta) ÄR avundsjuka bitches. Kort och gott.

Killkompisar är underbara. Ingen som dömer en. Ingen som snackar skit om dig bakom din rygg. Helt enkelt underbara.
    Vet du vad de är? De är ENKLA. Väldigt okomplicerat att vara vän med en man, tills de vill knulla dig alltså.
    Jag fattar att det är tufft att vara man och försöka hålla på att tolka och förstå brudar hela tiden. "Nej jag är inte sur" betyder "JAG ÄR FÖRBANNAD DITT FUCKIN AS OCH OM DU INTE FATTAR DET KAN DU DRA ÅT HELVETE".
    Kvinnor säger så EXTREMT sällan vad de egentligen menar!
    Män, är så dåliga lögnare att det inte spelar någon roll vad de säger, för sanningen lyser upp deras ansikte och all is well.
  • I Blackrose I
    Bakis

Du har ingen aning vilken orm du matar. Va försiktig så du inte blir biten.
    Ett råd bara. Du gör som du vill.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:26:24 följande:
    50% Rätt.
    Sumpis kom jag aldrig ikläm med. Han var helt ok från början även om han inte hade samma åsikter.
    Hahahaha anade väl det...han är fruktansvärt sexig, den mannen.
    Men vem är den andre då? Anton?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:27:22 följande:
    Bakis

Du har ingen aning vilken orm du matar. Va försiktig så du inte blir biten.
    Ett råd bara. Du gör som du vill.
    Jodå, det har jag faktiskt....
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...