• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:49:41 följande:
    Hahahaha nej jag har märkt det
    Skäms

En EX sa detta mig: "FAN Rose, hade du varit en kille hade du satt på allt som rörde på sig."
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:49:32 följande:
    Men jag ska erkänna att få se vissa få på käften ger mig nästan orgasm. Sitter just nu och njuter.........
    Jag får en miniorgasm av att se två välformulerade herrar debattera. Det är en av mina otaliga fetischer.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:51:12 följande:
    Skäms

En EX sa detta mig: "FAN Rose, hade du varit en kille hade du satt på allt som rörde på sig."
    Ja jag är nästan glad att du inte har en kuk.
    Hahaha, det påminner mig. Jag har en väninna som är lite som du faktiskt. Den finaste komplimangen hon gett mig är "Om jag var en snubbe, skulle jag knulla dig just nu".
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:52:27 följande:
    Jag får en miniorgasm av att se två välformulerade herrar debattera. Det är en av mina otaliga fetischer.
    Mmmm, det också. Jag fick ju lite stockholmssyndrom med två stycken jag kom ikläm med här på FL.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:53:37 följande:
    Ja jag är nästan glad att du inte har en kuk.
    Hahaha, det påminner mig. Jag har en väninna som är lite som du faktiskt. Den finaste komplimangen hon gett mig är "Om jag var en snubbe, skulle jag knulla dig just nu".
    Hahahahaha, jag har ju inga tjejkompisar. Klarar inte av tjejer IRL (Lång historia).

Det enda killen som kunnat tämja mig är maken.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:56:48 följande:
    Hahahahaha, jag har ju inga tjejkompisar. Klarar inte av tjejer IRL (Lång historia).

Det enda killen som kunnat tämja mig är maken.
    Nej jag har faktiskt också svårt för tjejer, det är mest på senare år jag kunnat vara vän med tjejer.
    Jag fixar just about Jaded. Men även den vänskapen är ej friktionsfri hahaha!

Hon är så tålmodig min lilla Jaded...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 12:08:57 följande:
    I know who you are taaaaaalking about....
    *Klubbar ihjäl mig* Skäms
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 12:10:03 följande:
    Nej jag har faktiskt också svårt för tjejer, det är mest på senare år jag kunnat vara vän med tjejer.
    Jag fixar just about Jaded. Men även den vänskapen är ej friktionsfri hahaha!

Hon är så tålmodig min lilla Jaded...
    Tjejer gör mig GALEN. fullkomligt Galen. Fixar inte "finfina" tjejer som kör sönder bakmusen, sen sitter dom hos mamma och mumlar "Ya abolfazr". Får klåda. (Ja, jag vet att jag generaliserar men det är bara såna jag råkat ut för)
    Vanliga svenska tjejer (Dom flesta) är för tok för lugna för min smak så jag håller mig till mina killkompisar istället.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...