• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:23:28 följande:
    Vår vän KlasKristian skulle få migrän av denna OT tråd hahhahhaha
    Hehehehehehehe, tänkte precis samma sak. Tror säkert han sitter och håller på för fullt. Kan nästan slå vad om det.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:22:17 följande:
    hahhaha hmmmm bananer , chokladpudding eller snabbmakaroner ?
    Banan ok, eftersom jag lätt ser ett flertal konkreta användningsområden. Klimatsmart också om man slipper fortsättningsvis köpa sina grejer från Taiwan.
    Chokladpudding blir för mycket bajs. Jag har inte den fetischen, kommer nog aldrig att få heller misstänker jag!
    Snabbmakaroner, jaaaa!
    Jag kastar skiten på Rose som ett regn eller en shower om ni föredrar, så hon har det i håret, i öronen, mellan skinkorna och en i naveln. Bra!
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:22:36 följande:
    Sounds sexy !
    Mkt hett!
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:25:22 följande:
    Ouch !!
    Nej, ont gör det inte. Otrolig skön känsla.
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-04 11:26:06 följande:
    Banan ok, eftersom jag lätt ser ett flertal konkreta användningsområden. Klimatsmart också om man slipper fortsättningsvis köpa sina grejer från Taiwan.
    Chokladpudding blir för mycket bajs. Jag har inte den fetischen, kommer nog aldrig att få heller misstänker jag!
    Snabbmakaroner, jaaaa!
    Jag kastar skiten på Rose som ett regn eller en shower om ni föredrar, så hon har det i håret, i öronen, mellan skinkorna och en i naveln. Bra!
    Obestämd

Vill du ha smisk? Jag har en ridspö här hemma som är otrolig uppskattad här hemma. Lämnar finfina linjer. Bara det att man inte kan sitta som en normal människa dan efter.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:43:44 följande:
    En dildo kanske?
    Nääää, för tråkigt. Tungan ute
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:44:31 följande:
    Alltså herregud, man kan verkligen inte avlägsna sig några minuter utan att dekadensen är total!!!

Utsvultna fruntimmer!!!!!!!!!!!!!!
    Jag blir aldrig mätt!!
  • I Blackrose I

Men jag ska erkänna att få se vissa få på käften ger mig nästan orgasm. Sitter just nu och njuter.........

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...