• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:24:44 följande:
    Mäh, lär ju få multiorgasm i helvetet tillsammans med alla syndare som härjar runt där. Tungan ute
    Hur kul är det att hamna i paradiset med en massa pryda tråkmånsar?
    Ett säkert sätt att hamna rätt är att knulla med en munk.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 10:29:42 följande:
    Ett säkert sätt att hamna rätt är att knulla med en munk.
    Med tanke på vad som händer i den katolska världen så undrar man ibland om dessa lider av självplågeri? Obestämd

Nej, helt ärligt så knullar jag hellre en nazist än en munk. Mindre hyckleri med den förstnämnda.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:35:14 följande:
    Med tanke på vad som händer i den katolska världen så undrar man ibland om dessa lider av självplågeri? Obestämd

Nej, helt ärligt så knullar jag hellre en nazist än en munk. Mindre hyckleri med den förstnämnda.
    Jäjd skrev 2011-05-04 10:36:15 följande:
    Sugen på jordgubbar.
    Hellre en nazist än en jordgubbe. Sist jag försökte knulla med en jordgubbe slutade det bara med skit under naglarna.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Krokimodell
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:35:14 följande:
    Det stämmer väl inte riktigt? I slutet av 90-talet fanns en nazistisk kampanj som hette Nordisk Kvinnofrid, som gick ut på att trakassera våldtäktsmän, huvudsakligen invandrade sådana. Initiativtagaren hade själv våldtagit en tjej som hämnd för att hon lämnat nazi-rörelsen. Inte alls ovanligt i deras kretsar att kritisera invandringen för att medföra våldtäkter, samtidigt som de själva använder våldtäkt som politisk metod, mot feminister och avhoppare.
    Ph-värdet=vätejonkoncentrationens negativa dekadiska logaritm
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 10:38:28 följande:
    Hellre en nazist än en jordgubbe. Sist jag försökte knulla med en jordgubbe slutade det bara med skit under naglarna.
    Öh? Vad gjorde du? Obestämd Ta en gurka nästa gång. Mindre krångel.
  • Jäjd
    Noun skrev 2011-05-04 10:38:28 följande:
    Jäjd skrev 2011-05-04 10:36:15 följande:
    Sugen på jordgubbar.
    Lite mosigt kan det ju kanske bli Drömmer men inte ska det vara torrt heller, vet du.
  • I Blackrose I
    Krokimodell skrev 2011-05-04 10:41:51 följande:
    Det stämmer väl inte riktigt? I slutet av 90-talet fanns en nazistisk kampanj som hette Nordisk Kvinnofrid, som gick ut på att trakassera våldtäktsmän, huvudsakligen invandrade sådana. Initiativtagaren hade själv våldtagit en tjej som hämnd för att hon lämnat nazi-rörelsen. Inte alls ovanligt i deras kretsar att kritisera invandringen för att medföra våldtäkter, samtidigt som de själva använder våldtäkt som politisk metod, mot feminister och avhoppare.
    Jo, jag vet. Har även sett American history X men fortfarande tycker jag att hycklerin bland munkar/katoliker är tusengånger värre än nazisterna.
    Man vet ju liksom vart man har en nazist. Förstår du?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...