• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • hedersknyffel

Fn, ni är helt galna asså, kan ni tona ner lite pliis, det finns kristna människor på forumet och ni bryter verkligen alla gränser!

• Mandi74
    Druid skrev 2011-05-04 00:24:04 följande:
    Men du förstår väl att man inte kan lyssna på någon som är så vansinnigt ful? Gråter
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:12:39 följande:
    Kommer du att hänga burken i halsbandet på din hund så de andra fästingarna kan se den?
    Alltså, nej inte direkt. Jag tänkte stycka den och sätta upp på pålar eller ja, på typ tändstickor i olika landsändar för att visa hur det går för de fästingar som betraktar oss som deras värddjur.

Funkar det tycker jag du ska söka patent för den iden..

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-04 00:25:21 följande:
    Alltså du.... jag måste ju säga att jag föredrar Robyn alla gånger framför vad jag antar att du lyssnar på just nu.
    Ähum . . . det där blev lite pinsamt faktiskt. För jag råkade lyssna på den här just nu. Skäms

">

• Druid
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:28:42 följande:

Funkar det tycker jag du ska söka patent för den iden..

Patent? Nej det går nog inte. På medeltiden så var det ju vanligt att göra så fast med människor. Så varför inte med leddjur liksom?
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-04 00:28:54 följande:
    Ähum . . . det där blev lite pinsamt faktiskt. För jag råkade lyssna på den här just nu. Skäms

">

Hahahahaa.... herre min get. Så genant. Drömmer

*lyssnar klart*
  • Mandi74
    Druid skrev 2011-05-04 00:28:54 följande:

">

Hahaha..
    Druid skrev 2011-05-04 00:29:51 följande:
    Patent? Nej det går nog inte. På medeltiden så var det ju vanligt att göra så fast med människor. Så varför inte med leddjur liksom?
    Klart det går, inte ditt fel att ingen från medeltiden gjorde det.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Druid

Det är förresten (apropå ingenting) jag som har tagit kortet på surikaten jag har som avatar. Hur häftigt är inte det?

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...