• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Mandi74
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 00:15:30 följande:
    Ah du missade poängen...
    Jag anpassade den lite.. din var så, dirty.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 00:17:39 följande:
    Ok, så fort jag inte håller med dig, är jag ytlig?

Vad är du när du dissar min mansmak?
    Ja dissar man en underbar personlighet baserat enkom på läpparna känner jag att du utövar rasism och måste visa mitt civilkurage och sätta ner foten.

När jag dissar din smak? Har aldrig hänt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-04 00:18:59 följande:
    Ja dissar man en underbar personlighet baserat enkom på läpparna känner jag att du utövar rasism och måste visa mitt civilkurage och sätta ner foten.

När jag dissar din smak? Har aldrig hänt.
    Personlighet?
    Ni sa att han var sexig. Jag sa nej. Jag ser inte ens ett uns av sex när jag ser på honom.
    Vince Vaughns lilltå osar mer sex.

Du har aldrig dissat min mansmak?
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-04 00:11:43 följande:
    Jag ville inte hångla med henne?
    Men du förstår väl att man inte kan lyssna på någon som är så vansinnigt ful? Gråter
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:12:39 följande:
    Kommer du att hänga burken i halsbandet på din hund så de andra fästingarna kan se den?
    Alltså, nej inte direkt. Jag tänkte stycka den och sätta upp på pålar eller ja, på typ tändstickor i olika landsändar för att visa hur det går för de fästingar som betraktar oss som deras värddjur.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 00:20:43 följande:
    Personlighet?
    Ni sa att han var sexig. Jag sa nej. Jag ser inte ens ett uns av sex när jag ser på honom.
    Vince Vaughns lilltå osar mer sex.

Du har aldrig dissat min mansmak?
    Så hetsk stämning...

Ja men jag syftade inte på utseendet. Som jag så sällan gör.

Ja Vince då, som undantag. Mummma! 

Nej dissar aldrig någonting.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-04 00:24:04 följande:
    Men du förstår väl att man inte kan lyssna på någon som är så vansinnigt ful? Gråter
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:12:39 följande:
    Kommer du att hänga burken i halsbandet på din hund så de andra fästingarna kan se den?
    Alltså du.... jag måste ju säga att jag föredrar Robyn alla gånger framför vad jag antar att du lyssnar på just nu.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...