• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Nice Girl Wrong Place
    RainMan1x7x skrev 2011-05-04 01:59:53 följande:
    Visst man skulle ju kunna skicka ut dom. Men vilka vill ha rakade tonåringar med knogjärn och med litenpeniskomplex och långhåriga, blekfeta tonåringar med könskomplex? Och tänk vilka slagsmål det skulle bli i fraktbussarna!
    Hahahaaaaaa...

Den var lite kul.
  • Noun
    HäxanSurtant skrev 2011-05-04 02:09:36 följande:
    Kan man inte bara stänga in alla i en bur med el kopplad till stängslet och låta dom ha ihjäl varandra helt själva?? Drömmer
    "Vissa är mer människor än andra"? *nöff*
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 00:28:29 följande:
    Så du skiter i muslimerna?
    Mycket ocoolt!
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-04 00:37:00 följande:
    Instämmer fullständigt. Fick jag bestämma så skulle flertalet i denna tråd sättas i kloster.
    Jag kommer begå självmord det första jag gör om jag blir tvungen att sättas i en kloster. Skrikandes
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:04:28 följande:
    Jag kommer begå självmord det första jag gör om jag blir tvungen att sättas i en kloster. Skrikandes
    Tunnel, tunnel... Blundar man för flinten och stänger öronen för snacket bör mkan stå ut om man är utsvulten.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 10:07:14 följande:
    Tunnel, tunnel... Blundar man för flinten och stänger öronen för snacket bör mkan stå ut om man är utsvulten.
    Ja, man bör stå ut men jag tror inte att man gör det. Jag skulle inte göra det iallafalll.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:14:54 följande:
    Ja, man bör stå ut men jag tror inte att man gör det. Jag skulle inte göra det iallafalll.
    Gillar du inte munkar? För klibbiga?
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 10:16:13 följande:
    Gillar du inte munkar? För klibbiga?
    För mycket skitsnack.
    Jag har fobi för "Maria Magdalena!" Hellre Heil Hitler eller Allaho Akbar vid orgasm än Maria Magdalena.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:18:43 följande:
    För mycket skitsnack.
    Jag har fobi för "Maria Magdalena!" Hellre Heil Hitler eller Allaho Akbar vid orgasm än Maria Magdalena.
    Samma här

Jag reagerade bara på att du hellre ville till helvetet än att få orgasm. Förvånad
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 10:21:46 följande:
    Jag reagerade bara på att du hellre ville till helvetet än att få orgasm. Förvånad
    Mäh, lär ju få multiorgasm i helvetet tillsammans med alla syndare som härjar runt där. Tungan ute
    Hur kul är det att hamna i paradiset med en massa pryda tråkmånsar?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...