Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-13 14:19:34 följande:
    Fortsätter att hora ut Spotify,
    detta får man för 99 kr i månaden och det är skitvärt det.
    www.spotify.com/se/get-spotify/premium/

Jag brukade ladda ner, har typ 30.000 mp3s på min gamla stationära, men det tog tid, störde mig lite, kvalitén var ibland bajs...
    Med Spotify får jag bra ljudkvalité, för ett bra pris, kan göra offline playlists i min mobil och på min laptop och mycket mycket mer!

*Slickar Spotify i rumpan*
    30 000 låtar.....Aj då, eller du har såklart betalat för nerladdningen, för sådant förfall som kallas fildelning hänfalller du väl ändå inte åt, min underbara Maria. Var skulle det sluta isf ???   Rån av värdepå, är min gissning. Minst.

Är det nu så illa att du underlåtit att skicka vederbördig ersättning till Discshop o dyl, ja då lär John Henrik Gustav Pontén snart ringa på. Usch och fy, Maria......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-08-13 18:45:56 följande:
    så ... nu skänkt pengar till Le Afrique .. jag hoppas de gör ngn skillnad ..
    Vad bövelen handlar detta om. Nån som vill bli designer, eller ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-08-13 19:56:00 följande:
    eh?
    Jag gogglade Le Afrique, skulle jag kanske inte gjort, men det var det du hade skänkt till. Därav min fråga....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-22 15:35:57 följande:
    Haha jag har ju inte fått den ännu
    Jag köpte den online. Fråga mig i slutet av veckan Solig... 
    Märke ? Pris ?

Har du sett den exotiska bilden jag postat i a-tråden !!!! 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-22 16:25:24 följande:
    HP. Min "vanliga" är också en HP, men en stor, alltså du vet, inte en mini. Den kostade 6000.
    Den jag beställde nu är en HP-mini. Hittade den för allt mellan 1700-4000!!! Samma mini-PC alltså! Kollade Prisjakt. Så jag köpte den för 1800 från...Webhallen tror jag det hette.
    Bra, liten och smidig att ta med sig

Ja, jo, jag såg    
    10 tums HP, låter som ett fullgott val. Har själv funderat på nåt litet, men lutar mer åt en iPad2, men vi får se. Asa med "stora" lappen när jag är på resande fot är ointressant, så nåt får det bli. 

Grattis till en lyckad affär. Eller vad faen det nu heter.

• Anton Chigurh
    Skarprättare skrev 2011-08-23 14:15:36 följande:
    Nå, inget välkomnande? Så oförskämt. Ni förtjänar inget annat än stupstocken.
    Goddau.
  • Anton Chigurh
    Skarprättare skrev 2011-08-23 14:28:29 följande:
    I pardon you.
    Jag skall tänka på detta ögonblick nästa gång jag befinner mig framför en spegel. Att kålroten sitter kvar på axlarna....
  • Anton Chigurh
    Skarprättare skrev 2011-08-23 14:34:48 följande:
    Att inte göra en ens fluga förnär, är mänsklighetens främsta egenskap. Ofta är det dock mindre önskvärda egenskaper som summerar människans erövring av moder jord.
    It takes a brave man to be a coward in the Red Army.
    .

- Joseph Stalin
  • Anton Chigurh
    Skarprättare skrev 2011-08-23 15:12:26 följande:
    Trine Hattestad var faktiskt ganska snygg för att vara en storväxt spjutkasterska.

Inget hår här inte. Eller jo. Fast inte i armhålet.

• Anton Chigurh
    Krokimodell skrev 2011-08-23 15:55:46 följande:
    Problemet med citat på Internet är att man inte kan veta om de är autentiska.

Abraham Lincoln.

“Truth is beautiful, without doubt; but so are lies.”
    .

- Ralph Waldo Emerson

• Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-08-25 09:40:41 följande:
    Jag heter också "nästan" Maria men jag åt inte lasange igår ..
    Jag heter inte MARIA, ändå åt  jag Lasagne igår, hur fan går det ihop !!! ??? !!! ?
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 10:36:43 följande:
    I nästa liv föds du till en kvinna som heter Maria.
    Låter spännande, i USA har dom numera kvinnliga stridspiloter, och kvinnliga piloter som spakar AH-64 :orna.

Så kan du ordna så min återfödsel tar plats i USA är jag dig för evigt tacksam, ooh underbara Maria
  • Anton Chigurh
    fisförnäm skrev 2011-08-28 12:38:49 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 20:59:26 följande:
    Hahaha...
    politisktinkorrekt.info/2011/08/28/opinionsma.../

Angående opinionsmätningarna... (reportage från TV4)
    Det var som helvete, det opinionsinstitut som låg lägst efter Synovate var ändå närmare 100 % högre, under samma period.
    Rörigt !!!....???   Mycket möjligt, men ni begriper nog fan va jag menar.

Jaja, det onekligen en helt ny bild av vissa institut.
  • Anton Chigurh
    Skarprättare skrev 2011-08-31 23:35:25 följande:
    Är det umm, bara jag som tycker att den här är bra?  Katt

">

" target="_blank">

Den är helt underbar.....
  • Anton Chigurh
    posfr skrev 2013-07-21 20:59:27 följande:
    Oh, hjälp.
    Jag behöver en uppdatering här !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...