Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-07 18:30:42 följande:
    Mannens familj erkände ju tom att han rörde sig i kriminella kretsar.

Detta är inte första gången polisen skjuter någon som inte direkt utgjort ett hot. För några år sedan skjöt man ihjäl en man som hade en cigarettändare i form av en pistol. 17 skott tror jag.
    Han var inte kriminell.

Jag förstår helt klart ilskan. Detta är liksom inget man ska behöva dö för.
    Om mannen vore vit hade Väderskit inte brytt sig nämnvärt.
    Snälla Maria, har du verkligen hängt med ???

"En kula hittades senare i en polisradio som var fastsatt på en av de ingripande elitpolisernas bröst"
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-08-07 18:56:34 följande:
    Thailändsk banan-pannkaka hoppas jag?
    Är det möjligen ett thailänskt hembiträde inblandat i den rätten ???

Och visst är NG en underbar kvinna. Även om hon har uppenbara brister i sin politiska perception.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-08-07 19:32:32 följande:
    Det här var bland det slemmigaste och mest världsfrånvända jag läst på länge. 

Inte för att sabba the mood men vari ligger bristerna i hennes "politiska perception"?  
    Nu behöver du inte tjura bara för du inte fått den mängden kuk du anser dig rättmätigt vara berättigad till, jag älskar ju dig också, det vet du.

Kaffe 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-07 19:42:37 följande:
    Eh ok?

Då missade du "väderhatts" lilla utbrott.
    Jag blev försvarad!!!
    No worries, vi förlåter att Jaded är snabb på avtryckaren som vanligt. {#emotions_dlg.flower}

Blomman är till er båda. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-07 19:47:51 följande:
    Bra. Jag tror detta var allt hon behövde.
    Anton vet som vanligt vad kvinnor vill ha.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-07 19:49:44 följande:
    Jag förlåter alltid Jaded!!!

Vad skönt att du förtydligade att bomman är till båda
    Syns sen, mina underbara damer. 

Gravid 
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-08-07 20:16:15 följande:
    Kan du inte berätta nångång om det är ett par boobs eller en röv på din bild. Nyfiken ju.
    Jag har redan talat om vad det är. Var hur enkelt som helst...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-07 22:10:43 följande:
    BTW
    ANTON!

Kulan de hittade har visat sig vara en kula från polisens egna vapen.
    ....illa. Var killen inte gangster heller ???
  • Anton Chigurh
    Velour skrev 2011-08-07 22:34:31 följande:
    Även om man misstänker det så borde man ju titta under klyftan där det ju borde ha varit en sorts mellanrum som antyder två ben. Eller så kunde man gissa lite långsökt som att du ligger på rygg och har benen uppe i vädret så att lite av din rygg syns under dina skinkor som du håller uppe.

Så vi får hålla oss till bröst. Mer sannolikt  
    En riktigt fet sugga ser ut sådär. Det är en riktigt fet sugga på avataren. Definitivt.
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-08-08 13:43:51 följande:

få saker som kan slå att se en kvinna njuta ...

Skrattande
    Beror på vilken kvinna, finns en "kvinna" i denna tråden som skulle få vilken pitt som helst att ramla av . Om hon visade sig naken....
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...