Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:14:12 följande:
    Jag laddade faktiskt hem den tidigare idag!

Gillar din deal! Detta är något som kräver lite eftertanke.
    Ska blogga om filmen och säga att Anton på FL rekomenderade, ok?
    Ris eller ros, who knows hur jag kommer känna efter denna omtumlande upplevelse?

Så done deal och ha en underbar kväll
    Helt okay, känner mig faktiskt hedrad att överhuvud taget nämnas i din blogg.

Ha en underbar kväll själv, min kära.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:20:24 följande:
    I vår blog
    Glöm inte JADED!!!

Hoppas jag slipper dissa ditt val, jag får dåligt samvete då!
    Förlåt Jaded, läser den inte regelbundet (skall bättra mig, lovar) därav mitt fruktansvärda misstag. Förlåt igen.

Det är helt okay om du dissar, Maria, den är lite speciell, jag jag blir inte ett dugg ledsen om du dissar, så var du ärlig bara. Jag vill bara du skal upptäcka vilken underbar människa den gode Anton faktiskt är, så kanske du förstår varför han är min stora förebild, och varför jag "tog nick" efter honom.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:29:20 följande:
    Ok jag ska vara ärlig och sobert analyserande
    Finemang. Glad
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-21 19:33:16 följande:
    Ja Marias kärlek är lika stabil som det svenska semestervädret- kränkande osv.

Jag söker mig till andra varma famnar, till synes.  
    Kvinnor som sväljer och tar den i tvåan är alltid välkomna hos Anton. Men det visste du redan.

Måste dra nu gottfolk...................Alltså sticka, logga av. Inget annat. Syns senare. Gravid 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 11:18:52 följande:
    Och Jaded, snälla inboxa mig något typ av förslag om headern!
    Pliiiiiiiiis!?

Behöver ej vara detaljerat, men du vet, ett hum för min hjärna har semester. Vad ska bort, vad ska vara kvar etc.
    Puss!
    Måste fråga, är det Anton som inspirerat till ert förestående byte av header, eller har jag missuppfattat som vanligt ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 12:46:16 följande:
    Hahaha nej det är inte du.

Under hela tiden vi drivit bloggen har folk missuppfattat antingen att vi är två, eller vem som är vem.
    Våra åsikter är ibland ganska olika och vi skriver på helt olika sätt, vilket vi givetvis gärna vill ta äran för

Vi valde några namn att skriva under men jag tror vi haft issues att identifiera oss som Meja och Valentina.
    Jag är liksom Maria och Jaded...ja det kanske jag inte ska skriva i tråden.

Så vi ska nog byta till våra FLnick.
    Nästan alla läsare är ju från FL iaf...
    Okay, fick för mig att "snacket" började med min missuppfattning, men jag var jag var tydligen inte först !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 13:37:02 följande:
    Nej det var du inte

Jaded och jag har snackat om detta i snart en månad, eller längre...

Jag storstädar och svettas. Sexigt som f-n.
    Sluta lek med min fantasi sådär.....................................!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 14:33:38 följande:
    Hahahaha...att svettas under storstädning är inte sexigt
    Jävligt snygg kvinna.................klädd i hembiträdeskläder.................svettig som satan !!!

Den man som inte finner det sexigt är fan bög ut i fingerspetsarna. 
  • Anton Chigurh

Både ja och nej, Maria, den sk french maid är sexig just för att .............alltså..........fan, du fattar va jag menar !!!

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 15:10:52 följande:
    Hahaha...ja jo jag förstår Anton
    Synd att jag städar i leggings och linne...
    NÄÄ, det gör du inte......
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...