Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 15:50:02 följande:
    Nej sant. Jag ljög.
    Jag städar så gott som naken, i stay ups och högklackat. Såklart.
    Det var det jag visste......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 16:46:56 följande:
    Jag ska också duscha, vilket sammanträffande.

Inget vin idag dock...
    Nää, IDAG BLIR DET FILM. Inte sant ????
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-22 16:50:01 följande:
    Du missade det väsentliga Flört en naken NG.
    Du menar en naken Maria i biofåtöljen. Mmmm, angenäm tanke. Synnerligen angenäm.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 16:51:00 följande:
    Exakt så är det Anton
    Du är en klippa, min kära....
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-24 12:52:05 följande:
    Det har aldrig varit ett av mina mål i livet, nä.

Dessutom vill han ju bara ligga med mig. Han klarar bara inte av att erkänna det.  
    Duger det inte med Anton ???   Ja, jag är tillbaka. Så länge det varar.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-24 16:08:26 följande:
    Jag är oroad över att du har Anton som förebild och försöker efterlikna honom, Anton.

Han är en psykopat.
    Han är en missförstådd människa, såna som han har alltid blivit förföljda av okänsliga personer som dig......
    Han är faktiskt en människa. En människa att ta efter. Iaf hans förtjusande personlighet. 

Oroa dig icke, min sköna Maria, mitt gudomliga intellekt är utom all fara.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-24 16:19:37 följande:
    Hahaha missförstådd!?
    Jag tror det är du som missförstår honom...

Ok - skönt att höra att ditt gudomliga intellekt är säkert!
    Trots allt, det viktigaste !!!
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-24 16:24:03 följande:
    Vad tyckte Maria om skitfilmen? Har Maria bloggat om skitfilmen ännu? Jag har bara bidragit med kiss och snusk.
    Haha, där fick du. Blev ingen megadiss, Maria tyckte den var helt okay. Tror tom hon gillar Anton, iaf hans bedårande  personlighet. Hon vet bara inte om det än, men den insikten kommer så småningom.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-24 16:23:09 följande:
    När var du borta?
    Det var bara en 24-timmars. Sa, som vanligt, min ärliga mening om ett FL- fiolhuvud....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-24 16:50:31 följande:
    Nu går jag till en väninna o tigger vin...
    Jag önskar dig all lycka till.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...