Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-07-25 10:50:12 följande:
    Yo, som gammal bidragstagare kan jag ju säga att man absolut inte får sitta hemma och lata sig och bara håva in pengar. Om man inte är sjuk eller har andra åroblem så blir man totalt förnedrad, de skickar en på en massa vuxendagis eller praktiker där man jobbar ihjäl sig för 60kr om dagen typ
    Fan va folk är gnälliga, dom som skrotar utdömda fartyg på Chittagongs stränder hade nog varit tacksamma för att vistas på ett vuxendagis istället för där dom "tvingas" arbeta idag. 

300 spänn i veckan !!!  Är det inte mer i ersättning ???

http://martinschibbye.se/BGD_article_001.pdf
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-07-25 11:39:28 följande:
    Fast att  sitta och jämföra sina egna "problem" med andras problem ute i världen är inte riktigt rättvist . Om jag är med i en bilolycka och förlorar benet så är det naturligtvis ett stort problem och en sorg för mig .. men i jämförselse med en 4 åring i Kongo som blivit våldtagen av 13 män och misshandlad är jag såklart en gnällig kärring ..
    Så du menar att vi inte skall vara tacksamma för hur jävla bra vi har det i Sverige ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 11:36:55 följande:
    Det är nog många svenskar som tycker soc är helt OK också.
    Säkert...
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-07-25 11:44:37 följande:
    eh jo det är klart vi ska ! Jag är oerhört tacksam för att jag får vara mammaledig så länge osv osv ... men det betyder inte att man inte får gnälla emellanåt . Det gör vi alla någon gång .
    Visst får du gnälla, och visst får jag tycka vad jag vill om det.
  • Anton Chigurh

Är det filmer ni tipsar om !!!

I så fall har jag en ni måste se.

No country for old men in my pants..... 

Och du håller käften, Beavern. 

• Anton Chigurh

Pölse in my pants.

• Anton Chigurh

"men han har en viss charm"

Ååh vad jag älskar dig, Maria, du är underbar.

Lysande recension, jag blev dock oroad, djupt oroad, över att du valde scenen du nämner som favoritscen.

Maria !!!  Jag har just insett att det är fler än jag som har stora bekymmer......

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 23:51:08 följande:
    Hahahahahaaaa....

Puss på dig Anton!

Är inte scenen cool?
    Den är mer än cool, den är som.......Mona Lisa utan kläder.
  • Anton Chigurh

Det blev en kort sejour ikväll, skall upp förbannat tidigt imörra, ha det riktigt jävla bra, gottfolk. Hörs.

Och Maria !!!    Tack. Solig

Gravid

• Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-28 11:12:09 följande:
    Heeeey, jag besudlar inte bilder.
    Jag tycker om bilderna, Beaver. Mycket fina.

Maria
    !!!  Du har absolut inget å skämmas för.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...