Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

FamiljenCooper skrev 2011-07-28 11:22:40 följande:
    Jag gillar hur du skriker  ... Maria !! ...

Effektfullt !
    Tack, det värmer gamle Anton mer är du trodde var möjligt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-07-28 12:19:02 följande:
    Skit på er
    Alltid lika trevlig.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-07-28 14:51:05 följande:
    Jag tycker att alla ska hjälpa mig att hitta ett hus alt radhus i Stockholm . Jag vet att ni inte har något bättre för er ....

Radhus är billigast, så här har du. Och inget jävla gnäll nu, det är ett toppenställe.

http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-tagaborg-helsingborgs-kommun-erik-dahlbergs-gata-4d-1993035
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-07-28 15:19:37 följande:
    men Anton .. STOCKHOLM sa jag . Jag ville inte flytta utomlands .. herregud !

Annars var väl huset ok .. det verkar som någon läst väldigt många olika inredningstidningar och verkligen försöker vara hipp . Men det misslyckas ganska rejält ....

och köket sen .. herre min skapare .. fy fan va opersonligt ... bort med rostfria skiten .. så år 2000 !

Gjorde ett enormt antal sökningar, jaa, för din skull, Cooper, och glömde förbannemig kryssa i Stockholm . Tydligen. Förlåt. Eller nåt.

Nåväl, detta ligger väl för helvete i Stockholm. Nu blir det en vanlig jävla villa istället. Men håll tillgodo. 

http://www.hemnet.se/bostad/villa-9rum-kappala-lidingo-kommun-vegabacken-3-1698835
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-07-28 15:33:36 följande:
    åhh gulle dig  ! Hjärta

hahhhaha hujedamej vilken villa sen .. men vad hände med inredningen ? alla de kronorna men sen ... köpte de gardinerna på ÖB ?

Jag är inte förnöjd ...

men TACK för hjälpen !
    Varsegod, så lite så. Solig

Nu brukar det var begärt pris, så troligen får du slanta upp 10-15 % ytterligare, men det är väl inga större problem ?

• Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-28 15:46:33 följande:
    Ja, det är ju så in i helvetes, jävla satans bögfittkukjävlars tråkigt med alla dessa fucking helveeetes kjhblkhblkhb dårar. 
    Såja, sååååja, låt nu inte Stårtån reta upp dig, fast, jag förstår dig, han/hon (Stortån) kan emellanåt vara hemsk i sitt sätt att uttrycka sig, men hav förtröstan, Guds vrede vilar över syndaren. Sanna mina ord.

Och sen har jag ett klagomål också. Eller menar du att man skall skita i havet. Bokstavligen.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-28 15:57:24 följande:
    Anton jag förstår inte alls vad du menar nu...
    Stårtån svär så hemskt. Jag mår riktigt dåligt. Känner jag blev deprimerad nu.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-28 16:13:35 följande:
    Hahaha...mmm en svart damcykel och en cykelkorg. Inga nyplockade blommor dock, mest shoppingpåsar. Ingen hatt heller...men fin bild!
    Är det så du ser mig? Hahahahahaha...

Vi borde faktiskt göra så i tråden, att vi helt enkelt redogör för bilden vi har av de som skriver ofta.
    Inte bara fysiskt då, utan preferenser och hur livet ser ut.

Jag skulle älska att göra så med Anton...
    Shoot, my love. Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-28 16:20:29 följande:
    Vet ni vad jag gjorde för ca 1 timme sedan?
    Jag kom ut ur duschen och skulle i vanlig ordning badda min nuna med ansiktsvatten.
    Jag tar flaskan och blöter lite bomull och börjar badda, det svider och doftar starkt men mina tankar är vid detta laget långt borta.
    Sedan börjar det svida ordentligt och lukten placeras plötsligt i mitt medvetande...

Jag baddade ansiktet med nagellackbottagningsmedel!!!!!!!!!!!
    Och jag började med ögonlocken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skitont.
    Aceton då eller.....Aj.

Det var dumt. 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...