Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-09 13:07:41 följande:
    Men ditt hembrända från pannrummet då?

Upplevelsen - ja så är det, verkligen.
    Skall jag vara helt ärlig, Maria, var det en kompis till mig som brände hemma. På den tiden kunde jag ta en liten knapp. Fast kompisen är död nu. Så jag har slutat helt med Etanolhaltiga drycker, inte för jag hinkade i mig några större mängder tidigare, men ändå, tycker bara det känns....onödigt.

Ja, du får skoja om honom. Han var inte släkt.

Jaded får också skämta om honom. Om hon finner det passande.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-08-09 14:09:40 följande:
    Jag har aldrig skämtat om din mamma och jag tänker inte skämta om din kompis. ADHD much?

Såvida det inte är sumpis vi snackar om? Honom vill jag gärna driva med.  
    Vi droppar det nu, Jaded, börjar bli tjatigt.

Och nä, det är inte Beaver. Han lever än, såvitt jag vet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Noun skrev 2011-08-09 14:48:17 följande:
    Dags för rumpa och bog istället nu då? Tungan ute

Äh, jag gillar Anton ända sedan han kallade mig "alltid korrekt" i någon tråd. Även om jag antar att han var ironisk är jag inte bortskämd med sådana faktiska sanningar. ;)
    Kan jag aldrig tänka mig......
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-08-09 19:06:26 följande:
    Alltså jag har aldrig snackat med snubben överhuvudtaget.
    Tro mig, det har du. Fast du var lika jävla otrevlig som du brukar vara, men låt oss inte förstöra stämningen i denna tråden. Jag tycker alldeles för mycket om Maria för det. Det är iaf hennes tråd. Och Maria är trevlig och schysst. På riktigt.

Så, MARIA, jag lämnar detta därhän för denna gången. Solig
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-09 19:12:19 följande:
    Vadå vitingar?

Jag har vänner i dessa områden, jag har pratat med dem. I morse intervjuade BBC World 3 småbrudar i Croydon som varit med och plundrat en off license och söp rosé.
    3 vita brudar, som skrek att nu har de minsann visat polisen att de kan göra vad de vill, de har visat de rika osv osv.

Du förstår inte alls hur samhället ser ut, det märks så tydligt. Det är inget "invandraruppror", det är unga, småkriminella britter, de flesta som bor i socialt eftersatta områden och är allmänt sura på allt, som ställer till med detta.
    Och i London består dessa människor av lika många vita, som svarta och bruna.
    I England spekulerar man inte ens på detta sätt i media.
    Men självklart ska man i Sverige jiddra en massa dynga.

Skada människor alltså.
    Det där du skrev tidigare om, som jag förmodade, ganstersnubben och polisens beteende, stämmer det du skrev hoppas jag förbanne mig att dom ansvariga poliserna blir åtalade och får straff som dom förtjänar. Det var rent för jävligt isf och gör att jag möjligen kan förstå upprinnelsen till upploppen. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-09 19:18:39 följande:
    Hahaha gud vad du smörar Anton.

Mrs är också snäll PÅ RIKTIGT. Så lägg av nu...
    Jag smörar inte, Maria, det vet du, jag säger bara min ärliga mening, om dig och om Assultarn. Har tyvärr inga vidare goda minnen av den tanten. Sorry. 
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-08-09 19:52:45 följande:
    Nej, det hette först Amerika efter att europeer kom dit. Men de är definitivt ursprungsbefolkningen.

Trams att samerna var först i Norden, möjligtvis först i norra delarna, men inte först i landet.
    Tror vi får ha hit Dorian, detta är hans favoritämne....
  • Anton Chigurh
    Noun skrev 2011-08-10 07:37:12 följande:
    Noterat.

Du förflyttas omedelbart upp till älskanivå
    Drömmer
    Tack. Skål
  • Anton Chigurh
    Noun skrev 2011-08-10 11:31:41 följande:
    Klok, ärlig, och artig- toppat med syndiga dryckesvanor... Snart finns bara en glänsande fläck på golvet kvar av mig. Tungan ute
    När har det någonsin varit fel med rosa champagne till frukost ???
  • Anton Chigurh
    Noun skrev 2011-08-10 11:39:50 följande:
    När rosa elefanter flyger utanför fönstren, endast då.
    Ungefär så....
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...