Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-10 11:43:33 följande:
    Godmorgon!!!
    Tjohej     1
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-10 11:56:34 följande:
    Haha vad ska det betyda?
    Noun skrev 2011-08-10 11:55:22 följande:
    Den bästa!
    Inget speciellt, bara ett gott råd på vägen ut i världen.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-10 12:05:43 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}

Så, dags för film snart?
    Just say the word, Darling.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-10 13:03:30 följande:
    Ok.
    Då säger jag City of God.
    Funderade på Precious...men jag vet inte, detta är skitsvårt Anton.
    Vill jag ge dig en film jag tror du skulle uppskatta...eller en film jag uppskatta, men tror du kommer sucka och huffa och puffa lite till?

Sumpis har ju redogjort för mitt nicegirl symdrome, så jag väljer nog City of God. Av snällhet. Den är cool.
    Taken.

Fan va snäll du var nu, hade du valt Precious skulle det inneburit en depression av oanade mått, men jag hade tittat enligt avtal. På hela. Men, Maria, du är en ängel utan vingar.

Kram  //Anton  
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-08-10 14:10:45 följande:
    Nu ska jag också bli en skvätt mjuk. Höhöhö

">

" target="_blank">

Synnerligen vacker låt. Och artist. Men ja, Beaver, det där var mjukt. Förbannat mjukt. Min ängel var ju hård som en HA- kille med  Sharon Stones huvud mellan benen. Jävligt hård, således. Jämfört med ditt mjukistips.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-08-12 15:41:59 följande:
    Vad gööör alla då? Jag har spöat min man.
    Jag älskar när kvinnan spöar mannen, har du sett The Long Kiss Goodnight, med Geena Davis. Om inte. Så gör det. Tycker kvinnor är åt helvete för mesiga i dom flesta fall, bra om du klappar till gubbfan emellanåt så han vet sin plats.

Klappa inte till mig bara, jag slår tillbaka. Kvinna eller man ?  Skitsamma, skadar du mig skadar jag dig. Tänkte det var bäst å tillägga det.

Men jag stödjer dig fullt ut i ditt beslut att tukta maken, går han med på det, så förtjänar han det. Onekligen.

http://www.imdb.com/title/tt0116908/
  • Anton Chigurh

God eftermiddag, förresten. Solig

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-12 17:22:27 följande:
    Jag är billig!!!
    Knappast, Maria, knappast....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-12 17:30:56 följande:
    Du måste sluta med denna våldspropaganda!
    Cool............Skål
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-08-12 17:42:55 följande:
    Hon är definitivt inte billig. Hon har klass som få.
    Exakt.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...