• grodansmamma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Nej jag vet att 3 försök inte är så mycket, kan ju ta ett tag att bli gravid, och jag har några saker som inte är till min fördel för att bli gravid, bl.a övervikt, försöker gå ner några kilon, har gått ner en del sen gått upp lite igen men har iaf tappat lite och försöker gå ner lite till, både för min egen del och för att förbättra chanserna att bli gravid.

Men hoppas såklart innerst inne att mensen uteblir och att jag bara är låghormonare, men tror ändå mensen kommer tyvärr. Ska testa imorgon bitti igen om inte mensen kommit.

• grodansmamma

Jag tvingar mig själv inte att gå ner utan försöker skärpa mig vad gäller kosten och dra ner på sötsaker..

Negativt test nu med så mensen kommer säkert under dagen...

• grodansmamma
    Miini skrev 2014-12-03 08:55:41 följande:

Vad bra =) Ser så många som panisk försöker gå ner i vikt och det resulterar bara i motsatsen.

Synd, men jag håller fortfarande tummarna för dig och hoppas på det bästa! =)

Ja jag försöker ändra lite bara :)

Tack! Tror dock att mensen kommer att komma under dagen..
  • grodansmamma
    Miini skrev 2014-12-03 14:39:42 följande:

Nej vad tråkigt! Gråt ut bara! Ta några dagar som du spenderar med att böla och tycka riktigt synd om dig själv så blir det lättare att fortsätta med nya krafter sedan. Skickar en massa tröstkramar!

Tack <3
  • grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-12-03 18:03:00 följande:

Vad tråkigt! Känner med dig! Var också väldigt ledsen förra gången jag fick mens. Hoppas att du inte ger upp. Jag håller på oss!

Ja väkdigt tråkigt :(

Nej ge upp tänker jag inte, jsg SKA bli gravid, så är det bara ;)

Kan någon ömdra mig på bim-listan? Nästa bim är 30/12, 4:e försöket
  • grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-12-03 19:10:46 följande:

Bra att höra att du har den energin! Får jag vara nyfiken och fråga hur gammal du är?

30 år är jag..
  • grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-12-03 20:45:44 följande:

Jag har åldern emot mig. Jag fyller 39 inom kort .

Hoppas ändå du lyckas <3
  • grodansmamma
    jojjehanovic skrev 2014-12-04 07:42:09 följande:

Kan jag ha sån tur BIM idag, testet ser ut så här. Känner mig förvirrad för är väl inte ens otydligt.

Grattis! Solklart plus!
  • grodansmamma

Förstår inte varför jag har ont nere till höger, typ vid äggstockarna! Haft dey ett par dagar, gör ont om jag spänner magen, hostar och på kvällarna när jag lägger mig i sängen och vänder mig.. vad är det??? Aldrig varit med om det förut!

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!