• grodansmamma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Måste varit spökstreck, mensen kom precis :/

• grodansmamma
    Emma30 skrev 2014-10-13 00:44:07 följande:

Var ett tag sen jag var i den här tråden men tänkte kolla om någon är intresserad av clear blue ägglossningstest (7st) o gravtest (1st)?

Känns så tråkigt om de ska ligga o bli förstörda :/

Är det de digitala så är jag väldigt intresserad! Satt igår och kikade runt, måste beställa tills nästa försök.. vad ska du ha för de?
  • grodansmamma

Det här känns väldigt tråkigt men pga lite omständigheter så kommer jag nog inte göra något förök vod den här äl... behöver reda ut lite saker först.. :/

• grodansmamma
    Ciconiidae skrev 2014-10-15 23:00:20 följande:

Vad tråkigt! Hoppas det löser sig för dig.

Ja det känns väldigt trist :/ Men jag hoppas allt ordnar sig så jag kan göra ett försök nästa månad.
  • grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2014-10-16 12:10:38 följande:

Hoppas allt löser sig för dig. Kram! 

Tack snälla för din omtanke! Hoppas verkligen allt går som jag vill så jag kan göra nytt försök nästa månad. Känns astråkigt men känner att jag behöver reda ut lite grejer med ekonomin först..
  • grodansmamma
    Emma30 skrev 2014-10-16 10:19:11 följande:

Eva 77 o Grodansmamma är det någon av er som bor nära Norrköping? Eller är det paket som gäller?

Det är digitala test.

Hade väl tänkt 200kr. Det är 1 gravtest o 7 ägglossningstest. Vet inte vad frakt kostar?

Tack men jag hoppar just nu med tanke på att jag ändå inte kommer göra något försök åtminstone denna månad..
  • grodansmamma

Okej tjejer, jag velar fram och tillbaka hur jag ska göra!! Kan berätta lite, behöver någon att bolla med!

Jag hat varit sjuskriven ett tag, den går ut nu den sista. Jag är timvikarie och pratade med min chef, och med tanke på att jag varit borta ett tag så krävs en nyanmälan på mig vilket inte hon får göra nu då det är anställningsstopp. Så min tanke var då att försöka få 50% sjukskrivning och arbetsträna någonstans 50%, så jag ändå kommer igång lite igen. Min handläggare på arbetsförmedlingen tyckte det lät som en bra idé och verkade möjligt, men ska höra av mig när jag varit hos läkaren. Går det inte igenom med läkaren vet jag inte vad jag ska ta mig till! Får väldigt dålig a-kassa... så min tanke var att vänta med försök tills jag varit hos läkaren och rett ut dessa bekymmer.. men har såklart äl ungefär dagen innan läkarbesöket! Hade varit bättre om jag haft läkartid innan äl!!!

Hur hade ni gjort???! Hade ni väntat eller försökt ändå?

• grodansmamma
    Emma30 skrev 2014-10-18 00:34:09 följande:

Kan du inte försöka få en annan läkartid tidigare?

Tror inte det går..

Har iaf räknat ut vad jag skulle få om jag var mammaledig och jag skulle lugnt klara mig ekonomiskt.
  • grodansmamma

Efter mycket funderingar så har jag bestämt mig för att försöka denna månad ändå. :)

Ciconiidae skrev 2014-10-18 12:32:16 följande:

Hur gammal är du? Jag hade rekommenderat att vänta tills du har fast jobb. Det kostar att ha barn och det är nog inte det lättaste att hitta jobb som ensamstående småbarnsförälder.

Jag är 30. Jag vet att det kostar att ha barn, har en son på halvtid. Det finns dagis och barnomsorg på kvällar/nätter/helger. :)
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!