Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Jo, alltså, fler donatorer finns ju, men alla bor ju så långt bort. Blir lite knepigt att hitta någon som är villig att köra trettio mil enkelväg med mindre än ett dygns varsel...
Jo, alltså, fler donatorer finns ju, men alla bor ju så långt bort. Blir lite knepigt att hitta någon som är villig att köra trettio mil enkelväg med mindre än ett dygns varsel...
Hur funkar det där med att tempa? Måste man göra det samma tid varje morgon och kan det visa om man har äl? Funderar på om kag ska börja med der, om tempwn kan ge svar på om jag har äl? Öaddat hem FF nu iaf. Ska man göra det hela tiden mellan mensarna?
inget utslag på äl-testen än, och typ inga flytningar,undrar när den tänker komma... dag 14 idag. men hoppas på utslag på torsdag, min donator kan komma en snabbis då ändå!! :)
Nehej, nu fick jag svar att han KANSKE kunde komma loss en snabbis på torsdag, annars kan han inte förrän lördag :/ har en annan som back-up, men vill helst ha "min" donator! den andra kan inte på torsdag, så vi får se om det blir något försök alls denna månad :/ Vill ju!!!!
testar ni både morgon och kväll när ni vet att ni ungefär borde få äl? min brukar komma meööan kvällen dag 14-dag 16. är ju på dag 14 idag,testade imorse, tycker ni jag bordr testa ikväll med??? börjar känna lite molvärk som om den är på g men knappt några flytningar :/
Hoppas att det löser sig med "din" donator.
Jag brukar testa morgon och kväll för det är vad kliniken ber mig att göra. Kanske för att det är lite resväg så att man inte ska missa fönstret :). Brukar testa positivt på dag 11-12
Svårt att veta.
Har du kollat hur många dagar du testar positivt? Hittills har jag bara fått ett positivt svar och sedan åkt. Inte fortsatt testa efter det.
Okej, min donator kan ev på torsdag men han vet inte än, annars kan han inte förrän lördag. Min back-up donator kan imorgon sen inte förrän lördag :/
Så jag hoppas på positivt test när det är någon av de som kan. borde få utslag imorgon eller torsdag, senast fredag tycker jag, så blir ett försök med min back up imorgon iaf så kanske spermierna överlever tills äl är! Men kommer fortsätta testa tills jag får glad gubbe, får se om man kan göra ett till försök i helgen isf..
OK:) Ska se hur det blir om jag testar en hel cykel nu nästa vecka. Jag är lite orolig att jag inseminerat för sent eller för tidigt. Man vill verkligen att det ska vara de allra bästa förutsättningarna när man bara gör det en gång per månad. Inte som att man kan ligga varje dag ;)
Låter som att du har en bra plan :) Även om det inte är idealet.
Ja, tankarna snurrar. Skönt med denna tråden då när man fattar att vi tänker ganska likt allihop :)