• grodansmamma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Lite nasty inlägg nu kanske men behöver lite råd. Jag har haft lite flytningar sen äl, inte alls mycket men lite. Idag har det börjat lukta fränt om det. Vad kan det vara??? Är lite svagt gul/brunt.

• grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-11-27 20:46:05 följande:

Ingen aning. Hade det varit en nidblödning så hade det väl snarare varit brunt/rosa? Ökade flytningar skrivs det om i samband med graviditet men har inte läst om lukt. Kan det vara obalans? Finns ju mjölksyra att behandla med på apoteket i så fall. Om det fortsätter hade jag kolla med en gynekolog.

Mest funderingar och inga svar tyvärr...

Nej nidblödning är det inte.. tänker oxå om det är någon obalans, gör inte ont eller kliar eller så iaf.. får hoppas det går över!
  • grodansmamma

Verkar som det gick över iaf!

Negativt test imorse.. BIM-4 idag. Men mår lite illa och har gjort sen jag vaknade; får se om det är ett symptom eller något annat.

• grodansmamma
    Miini skrev 2014-11-29 23:10:53 följande:

Åh så spännande att följa dig! Håller alla tummar och tår för din skull! Och ifall hoppet sviker dig så vill jag bara dela med mig av att med min son plussade jag inte förrän BIM +7! Så även om du får neg test så är inte loppet kört förrän mensen kommer =)

Tack snälla! :)

ja nu hoppas jag på ett plus :)
  • grodansmamma
    pollinator skrev 2014-11-30 09:42:20 följande:

Spännande, lycka till allesammans;)

Tack!

BIM-3 idag och negativt test imorse med... får se om mensen kommer eller om jag får något plus snart..
  • grodansmamma
    pollinator skrev 2014-11-30 12:33:40 följande:

ok, kan tänka mej det, en annan fråga till er tjejer som gjort heminseminationer, nån som plussat efter använt spermier från mer än en donator vid samma ägglossning?    

Denna månad använde jag mig av 2 olika donatorer, nu väntar jag på att se om det lyckades eller inte :)
  • grodansmamma
    pollinator skrev 2014-11-30 12:57:55 följande:

vad spännande, man tycker ju att det ska va dubbelt så stor chans då ju;) hört att det kan visa neg över en vecka efter bim;) håller tummarna

Ja man tycker ju det :) hoppas på att mensen inte kommer :) tack, behöver lite tumhållningar! ;)
  • grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-12-02 19:37:41 följande:

Hur går det för dig Grodansmamma? Hoppas att du har goda nyheter

Tyvärr inga goda nyheter här :(

negativt test imorse så mensen kommer säkert imorgon :(
  • grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-12-02 19:56:48 följande:

Åh, vad tråkigt! Vet ju precis hur det känns . Hur mår du?

Känna
  • grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-12-02 19:56:48 följande:

Åh, vad tråkigt! Vet ju precis hur det känns . Hur mår du?

Kom emot skicka -knappen....

Känns jävligt trist :( vet att det bara var tredje försöket men nu börjar tankarna snurra om det är något fel på mig :/
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!