Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Jag lider med dig. Läste nyligen i en tidningens att snittet är 7 månader för att man ska bli gravid så nästa månad hoppas vi att det lyckas för dig!
Jag lider med dig. Läste nyligen i en tidningens att snittet är 7 månader för att man ska bli gravid så nästa månad hoppas vi att det lyckas för dig!
Tack för tummar och böner. Tyvärr hjälpte det inte. Negativt test och mens idag .
Hej! Här ska försök nummer 6 göras, donatorn kommer idag. Inte fått utslag på testet men var ganska starkt imorse, han kunde bara idag så får hoppas någon krake lever tills äl kommer!
Jag är lite fundersam, positivt äl-test igår, negativt idag och ingen dipp eller temphöjning än. Brukar alltid få 2 dagar positivt äl-test, och borde inte det komma en dipp innan temphhöjning? Då borde den väl kommit typ idag, eller?
Bim-3 idag och negativt test som vanligt :(
Åh, vad tråkigt :(. Hoppas att det bara är för tidigt.
Hur många försök har du gjort fram tills nu?
Jag vet det är jobbigt att försöka gång på gång men tänk posetivt. Den gången det väl lyckas är det värt alla försök du gjort.
Håller tummarna för dig att det snart kommer att funka för dig.
Kram
Bim imorgon och negativt test som vanligt, så mensen kommer säkerligen... :/
Bim igår och ff ingen mens, bara fått lite flytningar och lite mensvärk till och från, tror mensen kommer snart men annars blir det nog ett test om någon dag. Har dock bara ett digitalt cb kvar, så vill gärna vänta lite om mensen ändå kommer... Testade i lördags och då var det negativt så därför känns det som att det är kört, men klart man ändå hoppas när den intehar kommit..
Inga nyheter är goda nyheter i detta fallet . Jag hoppas också för din skull!
Jag tycker att du ska vänta, du kanske är låghormonare och då behövs några extra dagar. Sen blir man så deppig om man testar för tidigt och det visar negativt:(
Håller tummarna!!
Fortfarande ingen mens och lite illamående har kommit till och från sen igår, tog ett test imorse men inget tydligt streck, tyckte jag såg ett svaaaaaaaagt streck men kan ju lika gärna inbillat mig..
OMG! Jag är gravid!
Nu var det verkligen din tur, stort GRATTIS och all lycka till!
Är verkligen glad för din skull, bra kämpat! .-)
Tack snälla
Ja och 5:e blev det för mig, gäller att inte tappa hoppet. Jag tror det kommer gå bra -man får tänka att det gör de. Tiden kommer gå fort. När jag var i 5:e veckan tänkte jag att tiden skulle gå super långsamt men det har gått fort, nu sitter jag här och är i vecka 23! Galet men fantastiskt! Stort grattis igen och all lycka till dig (er)!
Åh! Grattis!!! Så glad för din skull . Vad roligt!