• grodansmamma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Tog ett äl-test nyss, strecket starkare så tror jag får en glad gubbe imorgon! Om jag får det, då borde det väl inte vara för sent om min donator kommer på torsdag kväll, eller? Står ju på paketet att man är fertil 48 timmar efter den första glada gubben..

• grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-12-16 21:01:21 följande:

Jag har hört att ägget släpper 24-48 timmar efter positivt test men det kanske är olika för olika test. Du kan ju alltid testa på torsdag morgon också så borde du kunna känna dig lugn :)

Ja jag har också hört det.. blir iaf ett försök med min back-up imorgon, sen får vi se vad testet visar imorgon. Jag har oxå hört 24-48 timmar efter, men på cb-paketet står det att man är fertil 48 timmar efter den första glada gubben. Får se om min donator ens kan komma åå torsdag.
  • grodansmamma

Glad gubbe på äl-testet nyss, så passar ju bra att min back-up kommer idag. Tror ni det blir för sent att göra ett försök med min donator imorgon kväll?

• grodansmamma
    Biet skrev 2014-12-17 07:12:32 följande:

Nej det tror jag inte. det är lika bra att chansa & köra på ett försök med honom med. vad skulle hända om du inte gjorde det? Resultatet kan ju bara bli att antingen lyckas du lr så gör man ju det inte.

Håller tummarna för att det lyckas.

På förpackningen står det ju att man är fertil 48 timmar efter första glada gubben, och imorgon kväll har det gått 36 timmar så hoppas det inte är för sent, nu väntar jag bara på att få svar om han kan komma imorgon kväll eller ej, blir iaf ett försök med den andra donatorn idag. Tack!
    sillencillasill skrev 2014-12-17 08:28:51 följande:

Shit va spännande!!!! Hoppas hoppas att det lyckas för dig

Jag ska börja med ägglossningstest idag, min förhoppning är att jag ska kunna åka till Danmark måndag. Eller tisdag. Inte på julafton...

Tack! :) hoppas du får positivt test innan jul! :)
  • grodansmamma
    EttLitetSteg skrev 2014-12-18 07:31:15 följande:

Håller tummarna :D

Tack snälla! :)
    Eva 77 skrev 2014-12-18 08:57:24 följande:

Testade positivt äl igår på eftermiddagen, så jag hinner inte åka till Danmark alls idag. Jag trodde ÄL skulle komma 21/12 men den kom tidigt, redan dag 11 i menscykeln!

Vad tråkigt att du inte hinner åka och göra ett försök! :(

Jag fick glad gubbe på äl-testet imorse med, så hoppas verkligen min donator kan komma ikväll!! Lät stressigt för honom men hoppas!!
  • grodansmamma
    sillencillasill skrev 2014-12-18 13:20:55 följande:

Men så spännande!!!! Jag inväntar ÄL...

Jaa :) glad gubbe igår och idag, dag 15 och 16. Hoppas du får äl snart då :)
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!