• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Anonym (Nonono)
    Kirenaj68 skrev 2025-03-02 02:12:54 följande:
    Hur ska du klara en förlossning då?
    Jag har sett till att jag aldrig kommer hamna i den situationen. 
  • Anonym (Kalle)

Restriktionerna är det min fru som dedikerar,så noll sex här?!

• Anonym (G)

Han får komma i mig så mycket han vill. För min del gör det inget om jag råkar bli gravid igen. Han är inte lika pepp på fler barn, men vågar ändå komma i mig under "säkra" perioder. Jag blir nog lite tänd på att veta att det finns en minichans till fler barn varje månad. 

• Anonym (J)

Helt stört om man har sådana regler? 

Vill tjejerna själva ha sådana regler eller vad? Är tjej själv 

• Anonym (J)
    Anonym (G) skrev 2025-03-02 09:20:55 följande:

Han får komma i mig så mycket han vill. För min del gör det inget om jag råkar bli gravid igen. Han är inte lika pepp på fler barn, men vågar ändå komma i mig under "säkra" perioder. Jag blir nog lite tänd på att veta att det finns en minichans till fler barn varje månad. 

Om han inte är så pepp på det ska han kanske inte göra det? Hur gör han om du blir gravid då? drar han då? eller är det okej? Hoppas ni har pratat om det
  • Anonym (J)
    Sandrahalmstad22 skrev 2025-03-02 08:53:54 följande:

Nej, är rädd för att bli gravid igen. Brukar suga av honom i slutet,. 

Du vet att du kan bli gravid ändå va? Även om han inte kommer i dig.
  • Anonym (J)
    Anonym (Nonono) skrev 2025-03-01 18:43:40 följande:

Absolut inte. Jag tänker inte låta honom pajja min pH balans och jag vill inte ha en massa klet som rinner ut. Jag njuter inte ens av kun i fittan. Jag runkar eller suger hellre. Penetration är bara för hans nöje. 

Varflr skulle ditt pH värde sabbas för det? Det mest naturliga som finns. Tvättar han sig med tvål eller? 
  • Anonym (J)
    Anonym skrev 2011-05-01 20:53:47 följande:
    Äckligt och omständigt... varför ska jag behöva ta hand om hans gegg? Vill inte ha nåt som rinner ut ur mig flera timmar efter sex liksom...
    Som att inte du blir klibbig eller? 
  • Anonym (J)
    FoxMulder skrev 2011-03-25 18:44:42 följande:

Kvinnor tycker sperma är vidrigt och vill inte ha sperma någonstans på sig.

En riktig gentleman drar sig ut långt i förväg och runkar av sig själv i duschen eller på något annat ställe.

Haha verkligen inte. 

Och fy vad trist med en kille som springer iväg och gör det själv efter 

Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?