• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå

OT anonym men iaf; jag väljer att inte ha något preventivmedel på grund av flera skäl.

Kondom gillar jag inte, då kan jag lika gärna strunta i att ha sex. Avbrutet har alltid funkat för oss, och det gör det för väldig många. Om jag nu skulle bli gravid så skulle jag göra abort, för mig är det inte det värsta som kan hända i hela världen. Man kan leva pyttelite farligt ibland här i livet.

• Wittra

Är det bara jag som tycker det verkar himla trist , nästan lite snopet, vid avbrutet? Killen får väl liksom stanna upp  o dra ut den...nja..känns inte roligt faktiskt DrömmerTungan ute 

• MansonDust

Haha, vilken fråga. Finns det killar som måste dra ur den?! Förvånad
    För mig är det halva nöjet att han har kvar den. Flört

flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • MansonDust
    Wittra skrev 2011-02-13 11:40:26 följande:
    Är det bara jag som tycker det verkar himla trist , nästan lite snopet, vid avbrutet? Killen får väl liksom stanna upp  o dra ut den...nja..känns inte roligt faktiskt DrömmerTungan ute 
    Håller med. Känns ju lite så där halvdant.
  • Dominant

Får komma inuti? Varför skulle han inte få det?

Får du nudda honom när du kommer, eller måste du dra dig undan för dig själv när du ska komma?

• MansonDust
    Dominant skrev 2011-02-13 13:04:59 följande:

Får du nudda honom när du kommer, eller måste du dra dig undan för dig själv när du ska komma?

Förstår inte heller.. vaddå "får han"? Oskyldig
  • Johannniii
    Dominant skrev 2011-02-13 13:04:59 följande:

Bra argument! ;) Gillar det! Jag nästan skriker "kom i mig" annars får jag inte ut det jag vill av det hela. Nu när vi sluttat med ppiller så är jag ännu mer ute efter en go sats i mig! ;)
  • Anonym (va?)
    Anonym (Miss J) skrev 2011-02-12 18:43:05 följande:

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

Får? Vi kommer väl överens? Vid en snabbis känns det opraktiskt om han kommer i mig, om vi inte har kondom, särskilt om vi ska iväg efteråt eller så. Men det är ju mest av praktiska skäl. I övrigt avgör vi från gång till gång, men det är inte JAG som bestämmer.
  • Anonym
    Johannniii skrev 2011-02-13 13:08:28 följande:
    Bra argument! ;) Gillar det! Jag nästan skriker "kom i mig" annars får jag inte ut det jag vill av det hela. Nu när vi sluttat med ppiller så är jag ännu mer ute efter en go sats i mig! ;)
    Varför är det så viktigt för dig att han kommer i dig ?
    Försöker ni skaffa barn eller är det något du tänder på liksom ?
  • Dominant
    Johannniii skrev 2011-02-13 13:08:28 följande:
    Jag tycker du har helt rätt inställning.
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?