• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Johannniii
    MansonDust skrev 2011-02-13 14:06:44 följande:
    Att avbryta & komma på t.ex magen, det måste ju vara precis som att ha runkat hela tiden. Förstår inte varför många tycker att det är upphetsande att SE sprutet.. då är det mycket skönare att känna det inuti.
    *klappar händerna* BRAVO BRAVO!
  • MansonDust
    Johannniii skrev 2011-02-13 14:11:02 följande:
    *klappar händerna* BRAVO BRAVO!
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Anonym

Jag känner mest att han rycker när det går för honom.
    Kan ni känna själva satsen också ?

• pluppfamiljen

Vi brukar komma samtidigt så givetvis i mig hur tråkigt skulle det bli annars ? 

Blivande 6 barns mamma
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-13 14:13:58 följande:
    Jag känner mest att han rycker när det går för honom.
    Kan ni känna själva satsen också ?
    Undrar detsamma, jag kan inte kanna det alls!
  • Johannniii
    Anonym skrev 2011-02-13 14:19:02 följande:
    Undrar detsamma, jag kan inte kanna det alls!
    Jag känner pulseringarna och ibland känner jag när han sprutar lång inne, en härlig och sexig känsla! Längtar tills han kommer hem nu! HAH
  • Anonym
    Johannniii skrev 2011-02-13 13:46:22 följande:
    För att JA vi vill ha barn och för att det förstör för HONOM om han måste avbryta.. Tro mig, fråga nästan vilken kille som helst. Det är inte så roligt för dem att veta att "snart måste jag dra ur" och avbryta det sköna. Tänk dig att du blir smekt eller något åt det hållet. Du är ett otroligt nära på att komma, nästan där. Då slutar din pojkvän att hjälpa dig. och du får ta över själv. Du måste förflytta handen från klittan och det blir ett kort avbrott som förstör helheten i det fina. Däremot om jag tex skulle vara sådan att jag fick svamp så fortf han kom i mig (vilket är vanligt bland tjejer) så skulle jag nog försöka hitta en annan lösning. Men att han inte fåt komma i dig är ju bara ett tecken på lathet att man inte orkar ta sig till toaletten eller så för att fixa till det lille "stök" som ställts till där inne. Och JA, jag tänder verkligen på att få känna när min sambo kommer i mig, känna hur han pluserar och att han njuter av att komma i mig. Det är så det ska va ;)
    Dominant skrev 2011-02-13 13:34:05 följande:
    Jag tycker du har helt rätt inställning.
    Joda, det må jag nog säga! ;)
    När min sambo kommit i mig blir det liksom svårt att fortsätta samlaget det känns ju som att all friktion försvinner.
    Kan ni fortsätta samlaget trots detta eller är det samma för er ?
  • Jossofräs

Min sambo får mycket hellre komma i mig än någon annanstans, då blire ju kladd överallt! BLÄ Skrattande

• Anonym (njae)

Med kondom ja.

Det finns en väldigt bra anledning till att mannen inte kommer i kvinnan, och det är att man inte vill att kvinnan ska bli gravid.

• Anonym
    JossBergendahl skrev 2011-02-13 14:36:09 följande:
    Min sambo får mycket hellre komma i mig än någon annanstans, då blire ju kladd överallt! BLÄ Skrattande
    Jo, fast då blir det ju kladd där nere istället...
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?