• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Anonym

Han kommer i stort sett alltid i mig, gillar den pulserande känslan när han får utlösning. Skulle vilja att han kom på mig lite oftare ändå.

• Grynet2010

Han kommer i mig varje gång älskar att känna kuken pulsera i fittan. Vi har provat det där med att spruta nån annanstans på kroppen men vi gillar det inte ett dugg. 

• Anonym

Jag har alltid tänt extra på att få satsen i fittan. Fast jag aldrig har velat bli gravid. och fast jag inte alltid haft preventivmedel. Men för mig är det extra upphetsande och ajg vet att det är så för många män också.

• Anonym

I munnen, i musen, i stjärten eller över ansiktet =)

• Anonym (Syndig)

Han får komma vart han vill

• Anonym (Miss J)
    Anonym skrev 2011-02-13 14:04:55 följande:
    Det ar mysigt och kanns lite mer intimt tycker jag, och han foredrar det, aven om det kan vara kul att komma nagon annanstans ibland Flört

Jag fattar inte heller riktigt fragan, varfor skulle han inte fa? Om man nu inte tar ppiller vill saga, det fattar jag ju. Ar det for att det blir kladdigt? Utveckla garna, TS!
    Det kan ju vara olika skäl till att man inte vill att han ska komma inuti tex oro för graviditet, besvärligt efteråt eller att man kanske på nåt vis tycker att det är äckligt, vad vet jag ?
    Jag är bara lite nyfiken på hur andra tjejer ser på det.
  • Josssa9o
    Anonym skrev 2011-02-13 22:10:02 följande:
    Han kommer i stort sett alltid i mig, gillar den pulserande känslan när han får utlösning. Skulle vilja att han kom på mig lite oftare ändå.
    samma här, han kommer alltid i mig! skönast så sen har man allt samlat och inget utkletat någonstans=)
    och älskar den pulserade känslan när han kommer=)
  • Anonym (totte)

Min fru vill inte ha sperman någon annanstans än i fittan

• Anonym (ja)

upphetsande när killen kommer inne  i en...

Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?