• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Anonym (Vanilj)

Min särbo vill  att jag alltid kommer  i henne..  när det går skall jag stanna upp  pressa henne så hårt och djupt i henne som det bara går      helst i missionären  eller ridställning  med  med mina  händerna på bakom hennes korsrygg fasthållen  så hon inte ham röra sig längre.. 

• Anonym (BMG)
    Anonym (Lajla S) skrev 2025-03-03 17:40:40 följande:
    Ja, en kompis  utav mig blev gravid med en yngre älskare då hon va 45.  Blev lättare gravid med "ung och starkare säd" sa man då
    En bekant blev gravid första gången när hon var 48 med en tillfällig partner. Jag vet inte hur gammal han var dock.
  • Anonym (elinora)

Jag tycker inte om att han kommer i mej, bara massa kladd och
    fläckade lakan. Känsligt på sånt. Vill att det skall vara fräsht.
    Han får komma i munnen så slipper man allt klet. 

• Anonym (S)

Jag VILL att han ska komma i mig, det är typ 70% av samlaget enligt mig. 

• Anonym (Gift man)
    Anonym (Gift man) skrev 2025-03-01 17:13:13 följande:

Hos oss är det bara hennes pojkvän som får komma i henne när de har sex, jag får inte komma i henne.  

Igår fick jag komma i henne, eller rättare sagt, hon sa åt mig att kommer du nu så får du gå ner och slicka rent. Bara orden och tanken av det gjorde att jag sköt direkt och sekunden senare så sa hon bara att du vet vad du ska göra och så väntade hon på att jag skulle gå ner på henne. 
  • Anonym (marie)

Ja han får spruta var han vill. Jag själv vill helst ha en härlig sprut över ryggen.

• Anonym (Frun)

Han får komma i mig om jag tar ett dagen efter piller. Annars så får han spruta upp på magen och brösten.

• Anonym (S)
    Anonym (Gift man) skrev 2025-03-10 21:01:35 följande:
    Igår fick jag komma i henne, eller rättare sagt, hon sa åt mig att kommer du nu så får du gå ner och slicka rent. Bara orden och tanken av det gjorde att jag sköt direkt och sekunden senare så sa hon bara att du vet vad du ska göra och så väntade hon på att jag skulle gå ner på henne. 
    Hett! 
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?