Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

Får han komma inuti under samlaget ?

Han får komma i mig så mycket han vill. För min del gör det inget om jag råkar bli gravid igen. Han är inte lika pepp på fler barn, men vågar ändå komma i mig under "säkra" perioder. Jag blir nog lite tänd på att veta att det finns en minichans till fler barn varje månad. 

• Anonym (G)
    Anonym (J) skrev 2025-03-02 13:15:11 följande:
    Om han inte är så pepp på det ska han kanske inte göra det? Hur gör han om du blir gravid då? drar han då? eller är det okej? Hoppas ni har pratat om det
    Vi har pratat om det. Han vet att jag inte gör abort och han är ok med det. Vi har varit ett par i tio år.
  • Anonym (G)
    Anonym (JK) skrev 2025-03-02 23:56:52 följande:
    Man ska väl inte skaffa barn för att man tänder på att bli gravid (eller att det finns en risk att man blir det)? 

Jag har sjäv precis fått mitt fjärde barn, inget fel att vilja ha många men det var nog den sämsta och mest egoistiska anledningen jag har hört i hela mitt liv att sätta ett barn till världen. 
    Så kan du ju tycka. Jag är ju iofs ärlig och säger som det är till min pojkvän. Så jag antar att det inte är katastrof för honom heller om det blir fler barn eftersom han inte vill skydda sig så noga. Jag är dock 40 år, så risken/chansen är nog minimal. Vi har två barn sen innan. 
  • Anonym (G)
    Anonym (JK) skrev 2025-03-03 15:20:35 följande:

Ja det är nog många som tycker det förhoppningsvis. Skaffar man barn ska det väl vara för att man vill ha barn och känner att man kan ta hand om barnet, inte för att man tänder på att bli gravid eller risken att bli gravid. 

Och nej risken är nog inte minimal för att man är 40, känner många som har blivit gravida lätt efter 40. 

Ja, men som sagt. Det är ingen katastrof om det blir ett till barn. 
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?