• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • äsch

Han får komma så mycket han vill. Skönare för oss båda.

• Anonym (58)

Han får komma så mycket han vill inne i mig. Hellre där än någon annanstans.

• Anonym (33)
    Anonym (58) skrev 2011-02-12 18:45:32 följande:
    Han får komma så mycket han vill inne i mig. Hellre där än någon annanstans.
    håller med!
  • Anonym

Min kille får bara komma i mig om vi använder kondom och han får absolut inte komma innan mig!

• Nyfiken gul

för det mesta kommer vi samtidigt så då är han inne i mig givetvis. Efter 7 år ihop är vi ganska synkad och får orgasm ungefär samtidigt.

Nån gång kan han komma på min mage eller i ansiktet, men det beror snarare på att vi kanske lekt och utforskat varandra ...

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Liniz77

Under graviditeten får han inte komma i mig då det sabbar balansen o jag får svamp som ett brev på Posten. Lite tråkigt då man ju faktiskt kan göra det utan oro för ev barn. Men får man svamp hindrar det ju sexlivet rätt mkt så då är det bättre att han drar ut den innan.

• BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå

Jag har inget preventivmedel just nu och vi kör inte med kondom. Han får inte komma i mig. Han kommer dock inte förrän jag kommit, om jag vill komma dvs. Vill jag inte det får han själv styra över sin orgasm.

• redneck girl

det bästa är ju att han sprutar i musen. oftast får han det. har inget prev medel nu så ibland får han dra ur.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym

Hur sjutton kan ni lita på avbrutna samlag, är det inte hela världen om ni skulle bli gravida?

• Tuesday

Var han vill, brukar bli i fittan.

Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?