• Anonym

Får han komma inuti under samlaget ?

Min kille får bara komma i mig om vi använder kondom och han får absolut inte komma innan mig!

• Anonym

Hur sjutton kan ni lita på avbrutna samlag, är det inte hela världen om ni skulle bli gravida?

• Anonym
    Johannniii skrev 2011-02-13 13:08:28 följande:
    Bra argument! ;) Gillar det! Jag nästan skriker "kom i mig" annars får jag inte ut det jag vill av det hela. Nu när vi sluttat med ppiller så är jag ännu mer ute efter en go sats i mig! ;)
    Varför är det så viktigt för dig att han kommer i dig ?
    Försöker ni skaffa barn eller är det något du tänder på liksom ?
  • Anonym

Min erfarenhet är att killar helst vill komma i och slippa backa ur, är det samma för er andra ?

• Anonym

Det ar mysigt och kanns lite mer intimt tycker jag, och han foredrar det, aven om det kan vara kul att komma nagon annanstans ibland Flört

Jag fattar inte heller riktigt fragan, varfor skulle han inte fa? Om man nu inte tar ppiller vill saga, det fattar jag ju. Ar det for att det blir kladdigt? Utveckla garna, TS!

• Anonym

Jag känner mest att han rycker när det går för honom.
    Kan ni känna själva satsen också ?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-13 14:13:58 följande:
    Undrar detsamma, jag kan inte kanna det alls!
  • Anonym
    Johannniii skrev 2011-02-13 13:46:22 följande:
    För att JA vi vill ha barn och för att det förstör för HONOM om han måste avbryta.. Tro mig, fråga nästan vilken kille som helst. Det är inte så roligt för dem att veta att "snart måste jag dra ur" och avbryta det sköna. Tänk dig att du blir smekt eller något åt det hållet. Du är ett otroligt nära på att komma, nästan där. Då slutar din pojkvän att hjälpa dig. och du får ta över själv. Du måste förflytta handen från klittan och det blir ett kort avbrott som förstör helheten i det fina. Däremot om jag tex skulle vara sådan att jag fick svamp så fortf han kom i mig (vilket är vanligt bland tjejer) så skulle jag nog försöka hitta en annan lösning. Men att han inte fåt komma i dig är ju bara ett tecken på lathet att man inte orkar ta sig till toaletten eller så för att fixa till det lille "stök" som ställts till där inne. Och JA, jag tänder verkligen på att få känna när min sambo kommer i mig, känna hur han pluserar och att han njuter av att komma i mig. Det är så det ska va ;)
    Dominant skrev 2011-02-13 13:34:05 följande:
    Jag tycker du har helt rätt inställning.
    Joda, det må jag nog säga! ;)
    När min sambo kommit i mig blir det liksom svårt att fortsätta samlaget det känns ju som att all friktion försvinner.
    Kan ni fortsätta samlaget trots detta eller är det samma för er ?
  • Anonym
    JossBergendahl skrev 2011-02-13 14:36:09 följande:
    Min sambo får mycket hellre komma i mig än någon annanstans, då blire ju kladd överallt! BLÄ Skrattande
    Jo, fast då blir det ju kladd där nere istället...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-13 14:13:58 följande:
    Japp, jag känner oftast när han sprutar.
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?