• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • imsel

Madebyday:
    Hade jag varit du hade jag nog köpt en billig joggingvagn (en såndär ful) för att bara ha när du är ute och springer, och sen en annan vagn att ha alltid annars.
    Jag hade inte vågat springa med en vanlig vagn. 

april 09 kom min bebbe
  • Boudicea

Ojoj, jag inser att jag verkligen passar in här. Beställde en Mountain Buggy Terrain idag :) Har redan en MB duo samt en Chariot CX2. Får vagnen på måndag så det blir lite som julafton då :) Någon annan som har en Terrain?

• Uliise
    Boudicea skrev 2011-09-07 23:29:55 följande:
    Ojoj, jag inser att jag verkligen passar in här. Beställde en Mountain Buggy Terrain idag :) Har redan en MB duo samt en Chariot CX2. Får vagnen på måndag så det blir lite som julafton då :) Någon annan som har en Terrain?
    Nope men den ser superhäftig ut! Skulle absolut vilja prova den. Du får lägga ut bilder då den kommer
    Majken 100421
  • JwJw

ska ju byta min ozone sittdel i pp happy pink..men tror ni vagnen blir värd mindre vid en försäljning om man går med på ett byte till en icke pp färg?

• MaammaL
    JwJw skrev 2011-09-08 08:21:10 följande:
    ska ju byta min ozone sittdel i pp happy pink..men tror ni vagnen blir värd mindre vid en försäljning om man går med på ett byte till en icke pp färg?

det tror jag absolut eftersom det inte är "hela vagnen"
  • JwJw
    MaammaL skrev 2011-09-08 10:26:52 följande:
    det tror jag absolut eftersom det inte är "hela vagnen"
    hua nää då blir de inget får försöka hitta en annan pp...hitta en royalblue men tycker den e lite väl tokblå xD
  • Zuffo

Vad står pp för??

JwJw skrev 2011-09-08 10:34:27 följande:
    hua nää då blir de inget får försöka hitta en annan pp...hitta en royalblue men tycker den e lite väl tokblå xD
    Theodor 090622 Amilia 101021
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-09-11 20:23:10 följande:
    Polar Performane, men det har inga speciella egenskaper förutom ett fult märke på sufletten
    Därför är det så fult att PP är dyrare än de andra!
    Majken 100421
  • Zuffo

Aha okej! =) Tack! Jag tycker också märket är fult som bara den! Störigt att det ändå är samma funktion... =(

Theodor 090622 Amilia 101021
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare