• JwJw

"anonyma" vagnmissbrukare

ÅHHHH en tråd som passar mig=) sonen är snart 7 månader och jar är inne på 4e vagnen redan less=) kan inte bestämma mig om ja vill ha en nitro,ozone brio go eller en sing=) så får ddras med min fun tills ja lyckas bestämma mig=)

• JwJw
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-04-21 21:52:36 följande:
    eller prova alla du e intresserad av? hihi :) Jag har haft massa vagnar jag med, min son e nu 9 månader hihi
    haha=) om man ändå var rik och kunde ha ett helt rum med vagnar;)
  • JwJw
    Tröttimössan skrev 2011-04-21 22:01:07 följande:
    Brio Go skulle jag vilja ha! Gör mig gravid nuu Flört
    haha=) tycker den är aningen ful egentligen men ääääääälskar gunget i den=)
  • JwJw
    Alexis mamma skrev 2011-04-25 09:44:37 följande:
    edgen var tung att köra o tung att lyfta in i bilen...city crossen är ett alternativ, men den har inte fullt liggläge väl? Funderat på cerox som jag tycker verkar ganska bra - nån som har erfarenhet? Gillar det vändbara handtaget :)
    Jo city crossen har fullt ligggläge men inte vändbart handtag..citycrossen och cerox är ju nästan som  samma vagn men om jan inte minns fel så väger den mer
  • JwJw
    Alexis mamma skrev 2011-04-25 21:09:05 följande:
    kollade på city cross idag (fanns naturligtvis bara i rååååsa till erbjudande-priset ;) Men min man som för en gångs skull engagerat sig i barnvagnsköp fastnade för babyjogger city elite, och det gjorde nog Neo oxå trots att han var framåtvänd i den....bra sele som gick att ändra i höjdled oxå. Provade ozone för skojs skull, lillen varken satt eller låg bra i den. Så nu står det mellan p& t eller babyjogger förytsatt att det funkar med ståbräda på babyjogger isf. är nog mest jag som inte gillar att han e framåtvänd han verkar hur nöjd som helst med det (snart 9 mån) nån som har erfarenhet av dessa två? P &t samt city elite alltså?
    Va olika det kan vara min pojk på 7 månader sitter inge bra i sin vanliga vagn men i ozonen sitter han super =) ska inhandla en sådan
  • JwJw

Är det bara jag som blir trött på mig själv och vagnbytandet? blir aldrig helt nöjd:O

• JwJw
    stor grön drake skrev 2011-05-22 18:57:54 följande:
    Njaä... min man och min mamma är ju rejält trötta på mitt vagnande, iof har jag "bara" bytt ut en, men det finns fortfarande 6 vagnar i vår ägo i detta nu (5 i bruksskick, eller, den 6:e är i bruksskick men den är så fin så man nänns ju inte på den) och har ett litet projeklt på gång, det finns en sittvagn i svärisarnas uteföråd som är väldigt lik liggvagnsägget från -54, och den skulle ju vara kul att rusta upp... Drömmer
    haha inne på min 5e sonen är 8 månader och jag är less igen problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilken som skulle passa mig bäst ;)
  • JwJw
    neele skrev 2011-05-22 21:21:02 följande:
    Vad har du haft för olika vagnar? På vilket sätt har du inte varit nöjd med dem?

Jag har oftast egentligen varit nöjd med den vagnen jag haft, men så har jag sett någon vagn på stan och provkört den efteråt och sen "måste jag ha den"  Drömmer
    haha lite så kan ja väl va...när jag har 4 fasta hjul är de jobbigt men med snurrhjul så saknar jag gunget som vanliga vagnar har......har haft

City cross: hatade den kändes bred och klumpig uusch
    Edge: älskade faktiskt men. blev så himla tung som sittvagn men saknar den nog lite
    3-hjuling okäntmärke: Kändes för instabil usch och så va den framåtvänd
    Teutonia fun: usch bara stör mig på den sufletten är liten och inte rymlig, sonen sitter som en säck potatis och bara glider ner hela tiden....
    Sing: toppen vagn egentligen förutom bredheten som är lite störande ibland samt att den är lite skranglig jämfört med emmaljunga och teutonia.
  • JwJw
    neele skrev 2011-05-22 22:09:42 följande:
    Jag har också upplevt det där med Fun. Redan när min dotter var 11 månader såg det ut som hon mer satt "på" vagnen än i... Okej, den gången bytte jag för att jag var lite missnöjd (i och för sig till en Mistral S, som jag trodde var större men inte var det ändå... *vissel*)
    Annars har jag oftast varit nöjd med mina vagnar.

Nästa vagnbyte blir nog pga. att hon kan klättra i och ur själv numera. Jag är hela tiden livrädd att trehjulingen ska välta bakåt när hon ställer sig upp, och hon blir ju inte lättare heller.
    ja inte nöjd med fun alls usch...ska försöka hålla mig till sing för han sitter otroligt bra ändå
  • JwJw
    neele skrev 2011-05-23 19:31:12 följande:
    Uliise och Bejbie: Jag gillade min Fun jättemycket, men sittdelen är verkligen alldeles, alldeles för liten. Förstår inte varför Teutonia inte har ändrat det? Annars gillar jag Teutoniamodellerna. Men anledningen till att jag bytte bort min var som sagt att den blev för liten, och att jag även tyckte att den blev lite tungstyrd när dottern började väga mer.Spännande! Vad blev det för färg på Cameleon? Varför gillade du inte Geckon? Är det inte egentligen bara storleken som skiljer på dom?
    De är inte attden är liten som stör mig mest utan att sonen sitter som en hösäck...att suffletten är liten har bara stört mig hittils för att de känns som en dockvagn ;)
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare