"anonyma" vagnmissbrukare
När ni ändå pratar om teutonia ;) ska göra mig av med min sittvagn med skötväska,fotsack o regnskydd köpt 31/3 och använd en månad vad är rimligt tror ni?=)
När ni ändå pratar om teutonia ;) ska göra mig av med min sittvagn med skötväska,fotsack o regnskydd köpt 31/3 och använd en månad vad är rimligt tror ni?=)
jaaa nu är äntligen teutonian borta;) och de kliar efter att köpa en ny...funderar på en edge,happy,joy eller cerox 360;) hehe. Ja så måste ja köpa resevagn vilket jag finner tråkigt rasselvagnar blää
Jag skulle vilja ha en brio spin
Såg en när jag jobbade (matbutik) och gick runt extra mycket bara för att titta närmare på den B)
Nån som vet hurdana däck den har?
Tyckte inte dom såg så plastiga ut, utan lite mer som gummi! Kan det stämma??
Kommer säkert inte köpa en sån..men jag måste ju ha lite fler drömmar än en bugga :-P
Ingen här som haft en graco mirage? =)
Varit lite frånvarande ett tag här =)...tillbaka i banorna på ny vagn men kan inte bestämma mig.....har kikat på maxi cosi mura 4, 2me casablanca, tako jumper och nitro ingen som har nå erfarenheter här? =) nitron känner ja är lite dyr egentligen ;D
Ägare till en rosa ozone nu hehe=) går dock redan i bytartankar kan man inte bara känna sig helt nöjd för en gångsskull
ska ju byta min ozone sittdel i pp happy pink..men tror ni vagnen blir värd mindre vid en försäljning om man går med på ett byte till en icke pp färg?