• joosefinea

Vilka tre ord tänker du på när du hör "ung mamma"?

• Svar på tråden Vilka tre ord tänker du på när du hör "ung mamma"?
  • Ana Jessica

Har inte fått några bidrag och är inte heller ensamstående... Att bli en mamma när man är ung är kansle ett tufft beslut .. Men kämpar man och visar att man klarar av alla svårigheter på vägen så känner man sig lycklig sen även om man inte hade nåt i början och var orolig hela tiden.. Min mamma var inte ung när hon fick mig och inte heller fattig men hon lämnade mej när jag var ett år hos farföräldrar.. Dum som jag var då tänkte jag att hon kommer igen och vi ska bo tillsammans.. Jag hade fel men sen tänkte jag att jag fick i alla fall ett liv så att jag kunde göra nåt bra i världen... Sen blev jag gravid när jag var 18 .. Vi pratade om abort.. Men ingen av oss ville det.. Vi visste att det skulle bli tufft men jag vet att om jag och min man får chans att leva våra liv tillsammans tills vi dör då klarar vi av ALLT! Ursäkta mig att jag skrev så mycket men jag hade lust att berätta...Så om jag ska beskriva en ung mamma ..nej det är fel för alla unga mammor är inte så .. Men jag beskriver mej själv då blir det stark, kär och orädd..Och då är de väl inte BARA jag som räknas men inte alla...absolut ...

• MammaEmelie91

Menar du de som är unga och som själva skriker ut på alla sätt o vis att dom är just UNGA mammor?
    Isåfall uppmärksamhetssökande, ensamstående och omogen. 

mammatillebbaa.blogg.se - Emelie född 91 och mamma till Ebba född feb -08 och Lias född dec-10!
  • Kan inte bli bättre än såhär

KORKAD!

• maruttan

Orka
    fortsätta
    tjata

Vad tänker ni om jag säger att jag är 34 år och har 2 barn? Ungefär lika intressant fråga...

• Ana Jessica

Jag ber om ursäkt att jag frågar men Saaaraa finns det verkligen de som lämnar sina barn varrannan helg för att gå och festa? Jag kanske överbeskyddar min son men jag lämnade honom bara 2 gånger i hans liv så länge (han är 1 år). Då fick han stanna med pappa. Men jag har aldrig hört att nån lämnar sitt barn så länge? E det verkligen så.. Blev jätteledsen när jag tänkte att det kan vara så..

Svar på tråden Vilka tre ord tänker du på när du hör "ung mamma"?