Jobbade på en skola innan som fritidsledare, o jag måste säga att jag tycker så otroligt synd om föräldrar som väljer karriär innan sina barn, barn har ett behov av att få en stimulans, bli roade och få komma från skolan så ofta som möjligt bara för att få vara barn, många av barnen jag hade hand om hade tyvärr sådana föräldrar som resonerar som du ts, föräldrarna tror att barnen njuter av skolan, det va jag som fritidspersonal som såg allt, som fick höra allt, o herregud stackars dessa barn med sådana föräldrar, dom älskade att komma till fritids bara för att ja jag jobbade där, jag tillfredställde deras stimulans det dom igentligen borde få av sina föräldrar gav jag dom, jag roade dom , jag fanns för dom, jag såg på dom, i pratade med dom, o deras föräldrar tror att oo mitt barn mår bra mitt barn älskar skolan, skit snack, du känner inte ens ditt eget barn , det är mig det pratar med, det är mig det vågar vara ärlig till. Det är jag som får höra hur ledsna dom är för att föräldrarna prioriterar jobbet,, har man ett sådant jobb och inte kan välja bort det förlåt men då tycker jag fan inte man ska ha barnZ