lärare eller ni som vet! VARFÖR så många lov???
Barnen behöver vila sig ibland. Jag tycker att det är toppen med loven. Då går barnen ned i varv, leker med kompisar och har det bra. Jag vill definitivt ha kvar loven!!!!!
Barnen behöver vila sig ibland. Jag tycker att det är toppen med loven. Då går barnen ned i varv, leker med kompisar och har det bra. Jag vill definitivt ha kvar loven!!!!!
Men varför ska barnen behöva betala priset för att föräldrar måste jobba? Varför är lösningen att barnen är mer i skolan? Borde inte föräldrar till barn under säg 10 år kunna få motsvarande vab-ersättning för att vara hemma på loven? Det vore bättre, tycker jag.
Men nu var det ju intre de barnlösa jag tänkte på, utan barnen. I vår kommun har vi bbic (barnens bästa i centrum). Det borde vara så i hela samhället, tycker jag.
Vuxna klarar sig väl alltid. Jag tänker inte be om ursäkt för att jag försöker se till barnens behov i första hand och vuxnas i andra hand!
Helt sjukt att vissa vill att barnen ska vara längre tid i skolan. Var glada för att barnen får vila upp sig mellan varven, istället. Typisk svensk avundsjuka!!! :(