-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Kluckis: mellan 35-40 minst brukar dom flesta ha.
-
Så om man har 31 är det värt att gå upp några kilo kanske?
-
-
Har du försökt gå ner själv?
Nej jag skulle inte göra det för att få en op. -
Detta är en BILDTRÅD - var vänlig respektera.
-
Fast det blir lite tråkigt om man inte får prata något här inna, är ju inte så jätte hög aktivitet här så att det stör på något sättNaemi skrev 2011-11-03 06:25:54 följande:Detta är en BILDTRÅD - var vänlig respektera.
-
Idag ligger kravet på bmi över 40 (vet att vissa landsting har över 42). Kravet på 35 är endast om du har andra sjukdomar som diabetes och liknande.kluckis skrev 2011-11-02 22:14:56 följande:Så om man har 31 är det värt att gå upp några kilo kanske?
Nej, det kan aldrig vara värt att dra på sig fler kg. Du vet inte vilka skador det kan medföra på din kropp.
Ta hand om dig. =) -
Hej!
Vilken härlig inspirations tråd!
Lägger upp en före och efterbild på mig. Fast jag har gått ner 5-6 kg till sen efter kortet togs.
Jag gbp opererades den 2/11-2010, så för exkakt ett år sen! Jag har inte haft några komplikationer och har fått må bra! Tack och lov. Vissa dagar kan vara jobbigare än andra men det var/är klart värt allt slit!
När jag skrev in mig vägde jag 123.8 och hade ett bmi på 43.3 idag väger jag 66 kg och har ett bmi på 23.1. Har nästan gått ner halva mig och är jätte nöjd med min viktminskning och vill inte gå ner mer nu!
Har ett helt annat liv idag och är så glad att jag fick möjligheten att göra denna operationen
-
Wow, vad snygg du är!!!!
-
Mickan21
vilket bra jobb du har gjort. kanon